• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99010904464
  • خبرنگار : 50286

گلایه امام جمعه زهکلوت از روند رسیدگی به سیل زدگان بخش جازموریان

گلایه امام جمعه زهکلوت از روند رسیدگی به سیل زدگان بخش جازموریان

ایسنا/کرمان امام جمعه زهکلوت از کندی روند رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل اخیر در این منطقه گلایه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین "حمید بامری" در گفت‌وگو با ایسنا ضمن انتقاد از روند رسیدگی به وضعیت سیل زدگان این منطقه با گذشت ۶ روز از بارش های اخیر و جاری شدن سیل در بخش جازموریان و شهر زهکلوت گفت: خدمات اولیه انجام شده است اما از وضعیت اضطراری منطقه کاسته نشده است.

وی رصد مشکلات و پایش بیشتر منطقه را بعد از سیل را خواستار شد و افزود: زیرساخت های ارتباطی و شهری این منطقه  آسیب دیده است. نیازهای اولیه از جمله‌ توزیع نان و آب انجام شده اما خرابی های ناشی از سیل زیاد است.

بامری، محور  «زهکلوت - زاهدان»  را با تخریب پل ها خطرناک عنوان کرد و افزود: علاوه بر اینکه همه پل های مسیر تخریب شده اند، چند پل نیمه تخریب نیز وجود دارد که ضرورت دارد هر چه سریعتر و قبل از ایجاد خسارت های بعدی نسبت به ترمیم آنها اقدام شود.

وی با این توضیح که هواشناسی برای روزهای آینده  خطر سیل در منطقه جنوب استان کرمان و بخش زهکلوت را هشدار داده است، گفت: خسارات سیل قابل پیش بینی نیستند.

امام جمعه زهکلوت (جازموریان) از وضعیت معابر عمومی شهر زهکلوت نیز سخن گفت و افزود: تردد برای مردم سخت است و می طلبد شهرداری نسبت به شن ریزی کوچه ها و خیابان ها اقدام کند.

وی بر لزوم انسجام و وحدت رویه مسؤولان در امر کمک رسانی تاکید کرد و گفت: مجمع یاوران امام رضایی، گروهای جهادی، بسیج دانشجویی، بسیج طلاب و گروه های مردمی برای کمک به مردم سیل زده زهکلوت آماده اند اما به ماشین آلات و ابزار کار نیاز دارند که تامین آنها مقدور نیست و از استاندار، مدیران کل‌، معاونین استاندار و همه دستگاه هایی که قدرت اجرایی دارند درخواست می کنم که به کمک و یاری مردم بشتابند چون تنها  تشکیل جلسات گره گشا نخواهند بود.

وی، تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران  را با ریاست استاندار را در منطقه‌ خواستار شد.

امام  جمعه زهکلوت تلاش و حرکت برای فراهم کردن امکان تردد بدون خطر را در محور «زهکلوت - رودبارجنوب» و «زهکلوت - زاهدان» را مورد تاکید قرار داد و گفت: در محورهای فوق هیچ پل سالمی وجود ندارد. باید فکر اساسی بشود ضمن آنکه مسیرهای جایگزین برای تردد نیز ایمن نیستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha