• یکشنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99011004849
  • خبرنگار : 50147

آخرین وضعیت کرونا در استان بوشهر /شناسایی ۱۰ بیمار جدید

آخرین وضعیت کرونا در استان بوشهر /شناسایی ۱۰ بیمار جدید

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۰ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد. 

سعید کشمیری با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۸۵ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۰ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌ شده، یکی از آنان خانمی ۲۹ ساله ساکن بوشهر، که قبل از بروز علائم در یک مراسم ختم در یکی از روستاهای شهرستان دشتی شرکت کرده و در آن افرادی از استان قم هم حضور داشتند. پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

وی تصریح کرد: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان گناوه هستند که یکی از آن‌ها آقایی ۱۴ ساله که مادرش سابقه سفر به الیگودرز را داشته و نمونه آزمایش ویروس کرونای وی نیز مثبت شده بود و دیگری آقایی ۵۰ ساله و مغازه‌دار است که هر دو پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

این مسئول افزود: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان دشتستان هستند که یکی از آن‌ها خانمی ۷۵ ساله است که در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حال عمومی خوب بستری است و نفر دیگر خانم ۴۲ ساله پرستار بخش کرونای بیمارستان شهید گنجی برازجان که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

سعید کشمیری بیان کرد: سه مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان کنگان هستند که یکی از آن‌ها خانم ۲۸ ساله و پرستار بخش کرونای بیمارستان امام خمینی و نفر دیگر آقایی ۴۱ ساله، کارمند و یکی دیگر نیز آقایی ۴۵ ساله و معلم است که هر سه پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: دو مورد جدید دیگر نیز ساکن شهرستان جم هستند که یکی از آن‌ها خانم ۶۲ ساله که در بیمارستان توحید جم با حال عمومی خوب بستری است و نفر دیگر آقایی ۳۸ ساله کارمند شرکت نفت وگاز که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۴۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۸۵ نفر) تاکنون ۷۳ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و شش نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: هم استانی های گرامی در صورت مسافرت طی دو هفته اخیر و برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، به سایت Safar99.Bpums.Ac.Ir مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha