• یکشنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99011005071
  • خبرنگار : 50004

سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ماسک و لباس بیمارستانی تولید می کند

سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ماسک و لباس بیمارستانی تولید می کند

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از تولید ماسک و لباس بیمارستانی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز با همکاری بسیج دانشجویی استان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد.

دکتر جعفر محسنی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: با تهیه مواد اولیه از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کارگاه دوخت ماسک مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری دانشجویان این مرکز و جمعی از دانشجویان بسیجی استان از شنبه نهم فروردین ماه راه اندازی شده است.

وی، افزود: در مراحل بعدی نیز دوخت لباس و ملحفه‌های بیمارستانی را با همکاری دانشجویان ادامه خواهیم داد.

وی از تولید روزانه ۲۰۰ عدد ماسک در این کارگاه خبر داد و گفت: با افزایش تعداد نیرو و تکمیل کادر متخصص در زمینه دوخت، بر میزان ماسک‌ها افزوده خواهد شد و اقداماتمان تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

محسنی با اشاره به درگیری کشورمان با ویروس کرونا، بیان کرد: کادر پزشکی و مردم در حال مبارزه با این ویروس هستند و تمام اقشار جامعه در این خصوص باید احساس مسئولیت کند، سازمان جهاددانشگاهی استان نیز از تمام ظرفیت های خود برای کمک به سیستم سلامت کشور برای نابودی کرونا استفاده می کند.

مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز نیز با اشاره به وجود رشته تحصیلی و کارگاه خیاطی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، گفت: مسئولان این مرکز نیز با احساس مسئولیت این اقدام را برای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رزمندگان سلامت کشور انجام دادند.

رباب نوروزی، با اشاره به حضور مردم در صحنه در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: همانگونه که سال‌ها قبل که کشورمان درگیر جنگ با رژیم بعثی بود، مردم احساس مسئولیت کرده و از رزمندگان در پشت جبهه پشیبانی کردند و حتی زنان خانه دار نیز با بسته‌بندی مواد غذایی به رزمندگان کمک می‌کردند، امروز نیز همگی باید در صحنه حضور داشته و پشتیبان مسئولان و رزمندگان جبهه سلامت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha