• دوشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۵:۵۱
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 99011105223
  • خبرنگار : 71523

نظر مخاطبان ایسنا درباره واریز سود سهام عدالت

نظر مخاطبان ایسنا درباره واریز سود سهام عدالت

سوم اسفند ۱۳۹۸، تاریخی بود که از سوی مسئولان برای واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۷ انتخاب و در همان روز اعلام شد که فرآیند واریز سود سهام عدالت آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این راستا گزارشی که از سوی سازمان خصوصی سازی ارائه شده حاکی از واریز سود سهام عدالت طبق برنامه است؛ گزارشی که نظر مخاطبان ایسنا آن را تایید نمی‌کند و اکثر مشمولان از عدم واریز یا واریز مبلغی کم‌تر از آنچه که اعلام شده است گلایه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سوم اسفندماه بود که علیرضا صالح - رئیس سازمان خصوصی‌سازی - از واریز سود سهام عدالت در همین روز خبر داد و گفت: قبلا قول داده بودیم سود تا پایان اسفند ماه واریز شود اما در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که زودتر به دست مشمولان برسد تا قدرت خرید بالاتری داشته باشند.

وی درمورد میزان سود سهام عدالت نیز گفته بود به افرادی که یک میلیون سهم دارند ٢٥٠ هزار تومان تعلق می‌گیرد. بر این اساس در سال ۱۳۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شده و در سال ۱۳۹۶ هم به این میزان سهام ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته است.

بر این اساس پیش‌بینی شده بود که این رقم برای امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

شمار مشمولان این سهام بالغ بر ۴۹ میلیون و ۱۵۴ هزار نفر هستند که البته رقم سهام آنها متفاوت است که بسته به ارزش سهام هر فرد، این مشمولان سود دریافت خواهند کرد.

عدم پاسخگویی سازمان خصوصی سازی

اما از سوم اسفند به بعد سازمان خصوصی‌سازی هیچ گزارش و آماری درمورد روند پرداخت سود سهام عدالت ارائه نکرد و مسوولان این سازمان نیز علیرغم پیگیری‌های مکرر، حاضر به پاسخگویی نشدند.

البته سازمان خصوصی‌سازی بعد از گزارشی که در ایسنا منتشر شد و در گزارش مذکور از سازمان خواست تا آمار شفافی در اختیار این رسانه قرار دهد، در جوابیه‌ای اطلاعاتی را در اختیار این خبرگزاری قرار داد.

در این جوابیه آمده بود که "سازمان خصوصی‌سازی نسبت به وصول سود سهام عدالت از ۴۹ شرکت سرمایه‌پذیر سهام عدالت (۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی) اقدام و متناسب با میزان سهام تخصیص یافته به هر یک از مشمولان، سود سهام را به حساب ذینفعان واریز کرده است.

در سنوات گذشته بابت عملکرد سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به ترتیب مبلغ ۳۴۵۰ میلیارد تومان و ۳۹۹۵ میلیارد تومان طی چند مرحله و حسب مبالغ دریافتی در وجه گروه‌های مختلف مشمولین سهام عدالت واریز کرده است.

در سوم اسفند سال ۱۳۹۸ نیز جمعا مبلغ ۴۷۱۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۷ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به صورت یکجا برای واریز به حساب مشمولین سهام عدالت در اختیار بانک‌های عامل  کشور قرار گرفت و با همکاری این بانک‌ها،  ۴۱ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۹۰ نفر از مشمولینی که قبلا شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت  ثبت کرده بودند، به ازای هر سهم یک میلیون تومانی مبلغ ۲۰۵ هزار تومان و سایر مشمولان  نیز متناسب با میزان سهامی که دارند از سود سهام عدالت برخوردار شده‌اند."

نظر مخاطبان ایسنا

آمار مذکور درحالی از سوی سازمان خصوصی‌سازی ارائه شده است که واکنش مخاطبان ایسنا به گزارش "واریز سود سهام عدالت مسکوت شد" آن را تایید نمی‌کند. اکثر مخاطبان از عدم واریز سود سهام عدالت حتی در سال ۱۳۹۹ گلایه داشته و برخی دیگر ادعا کرده‌اند هرچند یک میلیون سهم دارند اما مبلغی که به عنوان سود سهام عدالت دریافت کرده‌اند کم‌تر از ۲۰۵ هزار تومان بوده است.

مخاطبانی هم از عدم پاسخگویی سازمان گلایه کرده‌اند. مخاطبی در این راستا نوشته است: "لطفا پیگیری کنید چرا واریز نمی کنند؟ مابه چند جا زنگ زدیم ولی کسی پاسخگو نیست. شما که دستتان باز است پیگیری کنید. " مخاطب دیگری نیز نوشته است: " ثبت نام کرده ام‌ و تاکنون سودی دریافت نکرده ام. تماس با سامانه می گیریم ولی آنقدر ما را در صف انتظار قرار می دهند که یا خسته می شویم یا شارژ اعتباریمان به پایان می‌رسد. "

بسیاری از اشخاصی که در اولویت دریافت سود قرار دارند از واریز سود سهام عدالت گلایه داشته‌اند. به عنوان نمونه برخی مخاطبان نوشته‌اند: " برای ما که زیر نظر بهزیستی هستیم هنوز واریز نشده وای به حال افراد دیگر "؛ " سلام سود سهام عدالت ما که کارگر تامین اجتماعی هستیم پرداخت نشده است. دلیل عدم پرداخت چیست؟ "؛ " باشروع کرونا کلا سهام عدالت فراموش شد. ما جزو کارگران فصلی هستیم و بااین شرایط همین سود خیلی کمک حالمون بود"؛ " سود سهام ۹۷ فرهنگیان پرداخت نشده است"؛ " سود سهام عدالت ما که از شهرستان و روستایمان ثبت نام شده است را حتی واریز نکردند. مگر قرار نبود تا پایان سال ۹۸ واریز شود؟"؛ " من تحت حمایت کمیته امداد هستم ولی هنوز برایم واریز نشده است. شماره شبا هم داده ام و حسابم فعال است؛ چرا نباید واریز شود؟"

بسیاری از مشمولان نیز از این گلایه داشتند که سود سهام عدالت برای یکی از اعضای خانواده واریز شده اما برای سایر اعضا واریز نشده است. پیام برخی از آن‌ها به این صورت است: "سهام عدالت همسر و پسرم واریز را کردند اما برای من واریز نشده است"؛ "چرا برای همسرم واریز شده اما برای من نه؟"؛ "برای من واریز نشد اما برای دیگراعضا ی خانواده ام واریزشد."

با این حال گلایه اکثر مخاطبان از عدم واریز یا کاهش مبلغ واریز بوده است. در برخی از این گلایه ها آمده است: "قراربود ۲۵۰ هزار تومان سود واریز کنند اما برای ما ۱۰۰ هزار تومان واریز کردند"؛ "سهام من هم یک میلیونی بود اما تا برسد به دست ما شد ۱۰۰ هزار تومان"؛ "من همه ساله سهام میگرفتم اما تا الان خبری از آن نیست"؛ "سهام عدالت ما پرداخت نشده است و فقط می نویسد درصف ارسال به بانک "؛ "سود سال گذشته من را پرداخت نکردند. پیگیری کردیم گفتند شرکتی که ما سهام داریم ورشکسته است!"؛ "برای کسانی که شماره شبا هم درسامانه سهام عدالت ثبت کردند واریز نشده است؛ تکلیف آن‌ها چیست؟"

البته یک مخاطب هم نوشته بود که "برای من که سهام یک میلیونی دارم ۲۰۵۰۰۰ تومان واریز شده است"

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۰۹:۴۰

سال 98 سودی واریز نشد اردیبهشت 99 به سایت سهام عدالت که مراجعه می کردم نوشته شده بود سود واریز شده ولی پس از مراجعه به بانک گفته شد به حساب واریز نشده تا مرداد99که بالاخره پس از واریز به حساب موفق به برداشت سود شدم

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۲ ۱۰:۲۹

مرداد99?ماهنوز توی اردیبهشتیم که!!!!!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۱:۱۶

هر دم ار این باغ بری می رسد تاره تر از تازه تری می رسد فکر می کنید به کجا باید پناه برد.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۶:۱۲

دروغ میگن .واسه من از سوم اسفند نوشته بود در صف واریز به بانک اونوقت از سوم فروردین نوشته بود واریز شده درصورتی که به حسابم پولی نیومده بود

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۶:۳۴

عضو بهزیستی هستم عوض کمکتون چندر غازی را هم که کمک میکردید خوردید...

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۶:۵۵

با سلام بنده سود مربوط به سال ۹۸ را دریافت نکردم ولی تو سایت سهام عدالت میگه واریز شده.کی و به کی دادین

avatar

من دو دارم ولی شود یک سهم پرداخت شده .

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۷:۲۷

سلام سال قبل به ما سهام عدالت دادند ولی امسال اسفند 98هیچ سهامی نگرفتیم شماره شبا هم درست است و هر جا هم زنگ می زنیم هیچ کس پاسخ گو نیست لطفاً پیگیری نمایید .

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۷:۳۱

آقا من ثبت نام اولیه کردم ویک رسید به من دادن بعد رفتم گفتن اصلا اسمت وجود نداره این یعنی چی میشه من که مستحق اینچنین کمکها هستم کارگرم روز مزد اونم نه همیشه در طول سل شاید سه چهارماهه چکار کنم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۷:۵۰

چرا برای من نوشته در صف ارسال ولی هیچ خبری نیست این پول رو نگرفتیم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۸:۱۰

من و دخترم سهام دریافت نمی کنیم چرا؟ ۳بارهم شماره شبا دادیم .و شوهرم میگه کم می ریزن از گفته خودشون.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۸:۲۴

با سلام وتبریک سال جدید. بنده تحت پوشش کمیته امادهستم ولی متاسفانه تا الان سودسهم۹۸ برای ماورایی نشده لطفآ پیگیر باشید. ممنون

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۸:۲۵

سهام عدالت بنده نیز امسال واریز نشده لطفا رسیدگی فرمایید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۸:۴۲

سلام من و بچه هام شماره شباروقبل‌ازعیددادیم ولی برای ما هیچ مبلغی نزدن شماره بانکمون هم فعال دلیلش چیه سهام هم چندسال پیش ثبت نام کردیم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۰۸

سلام چرابه بازنشستگان تامین اجتماعی سهام عدالت تعلق نگرفته

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۲۲

من برگه سهام یک میلیونی دارم اما برایم صدهزارو خرده ای واریز شد

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۲۳

من نمیفهمم چرا سهام برخی 600 هزار تومنه و برای بعضی ها 1 تومن؟ این عدالته؟ (سود اولی میشه 120 ت و دومی 250 ت)

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۲۴

سلام‌من‌شوهرم ی ساله زندانه هیچ درامدیم ندارم ولی هیچ سودی برامن‌واریز نشده تروخدا پیگیری کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۳۳

این سهام عدالت دوباره کی ثبت نامش شروع میشه چرا حق ما جاماندگان را رعایت نمی کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۳۹

والااعلام کردندوعده ووعیدم زیاددادن اما همسرمن سودی دریافت نکردوهمینطورسودسالهای قبلش،شماره شبا اعلام کرده.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۴۱

سلام برای من که مددجوی سازمان بهزیستی هستم مبلغ 205000 تومان برام واریز شد

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۴۲

سلام من کارگرساختمانی سهم برگم یک ملیون تومان هست همسرم و پسرم هم یک ملیون تومان هست صدهزار توان واریزکرده بودن دلیلش چیه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۵۳

سود سهام من و افراد خانواده ام هنوز پرداخت نشده است گفته بودند تا اخر اسفند 98واریز میشود اما هنوز خبری نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۵۵

ولا برا پسر من نریختن حساب با اینکه شماره شباهم تایید شه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۱۹:۵۷

.. سالهای گذشته برای بنده بدون کم و کاست واریز شد و با وجود فعال بودن حساب بانکی و تحت نظر بهزیستی بودنم امسال واریز نکردن و جوابگو هم نیستند. اگر کسی رو هم سراغ داشتید که یارانه کرونا گرفته بود سلام بنده رو برسونید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۰:۳۱

باسلام هنوز سود سهام من رو نریختن شماره شبا رو داخل سایت درحال بررسی زده ۵ماه است که وضعیت رو این میزنه. چرا؟!

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۰:۳۹

سلام سهام اونای که فوت شدن قرارشد به حساب وراث واریز بشن چراواریز نکردن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۰:۳۹

باسلام چرا مسئولین سهام عدالت به مردم دروغ می گویند ما که در این مرحله نه به خود ونه اعضا خانواده یک ریال اضاف نشده وهرچه وارد سایت سهام عدالت میشم چیزی در این مرحله واریز نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۰:۴۵

من تا کنون سهام اسفندماه را دریافت نکردم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۰۱

خانواده طلاق با چهار فرزند سهام عدالتمان واریز نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۰۴

سلام هنوز سال 98 واریز نکردن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۰۵

سلام. راست میگن انقدر منتظر میمونیم تو سامانه جواب بده شارژ مون تموم میشه قید شو میزنیم خدا ازتون نگذره که رحم نمیکنید به مردم وحق الناس میکنید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۰۷

شبای من ثبت بشه واریزمیکنن سهام منو یا مشخص نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۰۹

من‌جامانده‌هستم‌چکاربایدبکنم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۱۲

کسانی ثبت نام نکردن باید چه بکنند

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۱۴

به من که ازون اول تا الان کلا۱۵۰تومن در۲مرحله پول دادن وامسال هم ندادن.یارانه معیشتی بااینکه جزومشمولین هستم هم بهم نرسیده هنوزوبانک میگه برو کافی نت وکافی نت میگه برو پلیس+۱۰وپلیس +۱۰هم میگه بروبانک.یارانه کروناهم بااینکه‌ تموم کسب وکارمون تعطیل شدودرامدمون به صفررسیده هیچی ندادن بهمون

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۱۷

سلام و وقت بخیر بازم دم شما گرم که مسئولتر از مسئولین هستین ...مسئولین ن پاسخگو هستن و احیانا اگه پاسخگو هم باشن شفاف نیستن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۲۷

سلام سودسهام منوناقص ریختن حتی نزدیک به اون مبلغ اعلام شده نیست،نه یارانه معیشت"بنزین" میگیرم نه یارانه کرونا... دردمون روبه کی بگیم!؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۳۲

سلام خسته نباشین من سال اولی ک سهام عدالت ثبت نام میکردن ثبت نام کردم یکبارم بهم واریز کردن دستی تااونموقع ب بعد هیچ دریافتی نداشتم تو سامانه رفتم شبا خاست نزدیک ۴۰روز میشه شبارو دادم نگاه میکنم هنوز شبا ثبت نشده چی انجام بدم شبا ثبت بشه لطفا راهنمایی کنین؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۳۳

خواهش می کنم باز هم پیگیری کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۳۴

من ثبتنام نشدم بایدچکارکنم،خیلی پیگیر شدم اما گفتن نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۳۴

سلام خسته نباشید ..سهام عدالت سال ۹۸ برای من و خانواده من واریز نشده در صورتی که ما سهام یک میلیونی داریم ممنون میشم پیگیری کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۳۵

سلام من 830هزار سهام دارم 77هزار برام واریز شده کلا خانوادام همین مقدار واریز شده ممنون میشم که کمک کنید چجوری پیگیری کنم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۳۷

من تحت پوشش کمیته امداد هستم وتا کنون ریالی برام واریز نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۴۳

سلام من و بچه هام یک میلیون تومان سهام داریم فقط به هرکدوم صد تومان سود دادن وان هم درسال 98 بود همین یکبار بعد از 13 سال

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۱:۴۷

من یک میلیون سهم داشتم اما 165000 تومان واریز شد

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۰۷

برا من از اول ندادن سهام گفتن شماره شبا ثبت نشده منم شماره شبا دادم تایید شد ولی برام واریز نشد کرونا هم بهانه خوبی بود براشون لطفا به گوششون برسونین

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۱۲

سلام من اولین واریزی سهام عدالت ۷۹هزارتومن بود رو گرفتم ولی از اون تاریخ تا الان دیگه هیچ وقت دریافت نکردم من سرپرست خانوادم و کلی مشکلات دارم ولی افسوس که هیچ کسی صدای مارو نمی شنوه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۲۱

سلام به مسعولین خواهشن درباره سهام عدالت یک کاری بکنید کارگر ساختمانی هستم کرونا ماراازکار بیکار کرده است خواهشن پیگیری لازم را داشته باشید فعلا در خانه گرفتار شده ایم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۴۴

لعنت به هرچه دزدبی پدرومادر هرجاکه هست

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۴۴

سلام من یه کارگر هستم و بابت سهام یک میلیونی 107هزارتومان واریز شد دلیلش چیست ممنونم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۴۵

سلام چرا سود سهام 1398من و خانمم را نریختن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۵۳

سلام با عرض تشکر و تبریک سال نو بنده هم سهام عدالت به مبلغ یک میلیون دارم و تا به حال هیچ گونه سودی دریافت نکرده ام

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۲:۵۶

... یک قرون هم ،واسم واریز نشد.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۳:۱۳

چرا ما که بی سرپرست هستیم سهام عدالت واریز نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۳:۱۶

سلام من یک برگہ سھام یک میلیون تومانہ دارم اما دودی دریافت نکردم شمارہ شبا ھم ثبت کردم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۳:۱۷

سهام بی عدالتی اگر سهام عدالت هست چرا همه ندارند!؟ برای برخی هست برای ما نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۳:۱۷

الله برای من که فرهنگی هستم واریز نشده نه خودم ونه همسرم لطفا مشکل بگویید ازکجاس

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۳:۱۹

سلام آقا من از سال 95 تو حسابم سود سهام عدالت هست شماره شبا هم نوشته تایید شده ولی متاسفانه سود 95 و 96 به حسابم واریز نشده از اونجایی که سال 98 خیلیا بهشون سود تعلق گرفته ولی بحساب من چیزی نیومده کجا باید پیگیری کنم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۳:۴۲

سلام سهام ما یک ملیون بود اسفند ۱۰۳ هزارواریزکردن بقیش کجا رفت

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۱ ۲۳:۵۶

باسلام حداقل ب مردم دروغ نگویید...طبق گزارشات ارایه شده سازمان ک همه موجوده هفتصدوچهل میلیارد ازشرکتهای خصوصی سازی گرفته شده بود وقرار بود دویست وپنج هزار تومان به عنوان الحساب واریزکنند که پیش کش ما خانواده پنج نفره برای سه نفر واریز شده انهم فقط صدوپنج هزار تومان

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۰:۰۹

من.نه 97ونه98سودسهام عدالت دریافت نکرده ام.ونمیدونم ازکجابایدپیگیرباشم.قبلاسوددریافت میکردم.الان چرابرایم پولی نمیریزند

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۰:۱۳

برای طایفه هزار نفری ما هر نفر نودودوهزار ریختن بعضی هاهم هیچ

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۰:۳۹

سلام.اصلا سهام عدالت چگونه تعلق میگیرد منکه اصلا نه گرفتم نه میدونم چی هست چگونه باید ثبت نام کرد لطفا توضیح دهید چون من هم مستاجرم و کارگرم در امدی هم ندارم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۰:۴۱

... چرا مردمو سرکارمیزارین کجاس سود سهام چرا نمیریزن خدا ازتون نگذره انشالله که ازبدبختی و درد مردم هم سو استفاده میکنین

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۰:۴۱

من که ثبت نام نکردم حالا باید چکار کنم هر جا هم می روم جواب سر بالا می دهند

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۰:۴۳

سلام من سهام یک میلیونی دارم ولی واریزی نداشتم ؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۱:۰۴

من ک سهام ۳میلیونی دارم ۵۰هزار تومان واریز کردن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۱:۰۶

سودقبلی سهام خانمم برگشت خورده سود فعلی هم اصلا واریز نشده براش لطفا پیگیری کنید واریز کنید شبا هم ثبت کردیم ولی مینویسه درحال برسی

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۱:۱۹

شمارو بخدا از ما کارگران فصلی یادتون نره من یک مستجرم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۱:۲۷

تو خانواده ماهم کل اعضا میگیرن بجز من ک 3بار هم ثبت نام کردم ولی هیچی سودی نریختن.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۱:۳۱

والا چی بگم. ما که قشر محروم هستیم و ثبت نام کردیم وبرگه های یک میلیون تومانی داریم. نه سهامی از این دولت دیدیم و نه عدالتی.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۲:۰۴

باسه فرزند که یک بچه م تومور بدخیم داره که البته الان بهتره اما با شرایط موجود کرونا و هزینه مخارج داروئی بدجوری گرانه من ازیک میلیون تومان سهام ۱۸۰۰۰واریزکردن انصافه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۲:۰۷

سلام جناب غلامی من با سن ۵۷سال مدت ۲۷ سال بیمه دارم من بیکارم نه بیمه نه تامین اجتماعی جوابی نمیدهن تکلیف چیه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۲:۱۴

کلا همه رو سر کار گذاشتن.همین سهام عدالت رو بدن خودمون بورس فعالیت کنیم کمش ماهی ۱۰۰در میاریم،اینا چطور سالی ۱۰۵هزار واریز کردن برا ما.حالا من یک و نیم ساله تو بورسم و مبتدیم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۲:۱۸

برای اینجانب هم که فرهنگی بازنشسته هستم سود سهام عدالت واریز نشده.چرا؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۲:۴۲

سلام و وقت بخیر واقعا مملکت بی حساب و کتاب دستکش پلاستیکی رو ۱۵ تومن میده بعد ماهایی که ثبت نام کردیم توقع داریم سود بریزن هه همچنان منتظریم تا بریزن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۲:۵۴

برای من سال ۹۷ واریز نشد و داخل سامانه سهام عدالت هم نوشته نامشخص در حالی که سال ۹۶ ۹۸ ریخته شده

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۳:۴۱

چرا رسیدگی نمیشه حتی یخبرم ازش نمیاد که قراره چ زمانی واریز کنن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۴:۳۴

من سهام عدالت هنوز نگرفتم برگ یک ملیونی هم دارم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۶:۴۵

با سلام من یک میلیون سهام دارم غافل از اینکه یک هزار تومانی در این چند سال به حساب من واریز نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۸:۴۸

سلام پس به بقیه مردم کی شاملشون میشه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۸:۵۰

سلام من سالهای قبل سودسهام عدالت دریافت میکردم ولی امسال اصلا خبری نبود چرا؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۹:۲۲

سلام. سهم عدالت کی آزاد می‌شود. ؟؟ حمایت از کرونا به من تعلق نه گرفتم. ما هیچی ندارم و اگر کرونا ما را نه کشت از گرسنگی میمیرم 😢

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۹:۵۱

از اینکه به نظرات ما توجه کردید و موضوع را دنبال نمودید بسیار ممنون هستیم و بعدش اینکه حالا مبلغ اعلام شده واریز نشده که هیچ لااقل کسی جوابگو نیست حداقل بگویند واریز نمیکنیم خیالمون راحته نه اینکه هزار تا بهانه بیاورند

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۰۹:۵۹

من شماره شبا ثبت کردم واسه من هنوز واریز نشوده چرا

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۱۱:۰۵

سلام من سهام یک میلیونی دارم ولی تا به امروز سود سهامم واریز نشده شماره شبا هم مشکلی نداره میشه بفرمایید دلیل چی میتونه باشه؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۱۱:۴۲

برای من که تحت پوشش بهزیستی هستم هیچ‌ مبلغی واریز نشده است

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۱۲:۰۲

سهام عدالت عدم پرداخت

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۱۲:۴۴

سلام خسته نباشید.من ناشنواهستم.چراسهام عدالت نمیدی؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۱۴:۳۸

من هنوزسودسهام عدالت دریافت نکردم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۱۸:۳۰

برای من هم هنوز که 99/1/12 هستش واریز نشده. خجالت اوره

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۲ ۲۳:۲۹

برا من و کل خانوادم نریختن در حالی که سالیان پیش میگرفتیم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۳ ۰۳:۵۲

باسلام منم سود گرفتم ولی ۱۰۰هزار تومان از خیلی ها شنیدم که آنها ۱۰۰هزار گرفتن توروخدا این سهامهارو حداقل از مردم نگیرید ممنون

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۸ ۲۰:۱۱

سود سهام عدالت سال 98 را زودتر پرداخت کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۰ ۰۳:۱۵

ما کارگران فصلی هفت تپه فرم هارو پر کردیم ولی هرگز بهمون سهام عدالت ندادند....تبعیض چقدر

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۷:۰۸

هرساله ما سود عدالت می‌گرفتیم ولی از موقعیکه گفتن شماره شبا جداگانه بگیرید با وجودی که شماره شبا همه درست است ولی واریز نشده سال سال این چند سال هر سال میگم دریغ از پارسال

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۰۱:۵۷

باسلام خیلی سعی می کنم که چیزی نگم اخه تا کی می خوان با دروغ پیش برن.بنده از سوم اسفند هم سود سهام خانمم هم دخترم چک می کنم همش می گه در صف بانک می باشد یعنی دوماه هنوز در صف بانک می باشن .خدا ادم دروغگو را لعنت کنه

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۱۱ ۱۰:۴۸

سلام نمیدونم از روز اول اصل سهام عدالت رو طبق چه اصولی اختصاص دادند برای من ۲۵۶ تومن برا داداشم ۵۳۰ تومن و بقیه خانواده ۵۱۵ تومن هست 😐

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۱۱ ۱۸:۵۳

هنوز سود به حسابم واریز نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۱۵ ۱۶:۴۰

ایسناجان دوستان عزیز سلام.به جدم رسول الله توروزروشن ازاسفندماه دروغ بهم بافتندتاالان!بازم ادامه میدن دروغاشونو!!؟به ولله نه مشگل شماره شباداریم نه مشگل حساب!؟چطوریارانه و معیشتی وهرفعل وانفعال سریع وبدون مشگل درجاواریزمیشه به سودسالانه سهام عدالت(اونم۱۰۹تومن درسال!!؟)که می رسه مشکل پیدا میکنه اونم بعداز۳ماه!... چیکارکنم دیگه بنده خداها؟اینم بگم سودسالهای قبل وقتی شماره شبای بانک آینده رودابه بودم سریع واریزمیشدوپیامک میومد.ولی از پارسال که شماره شبای بانک ملی رو دادم مشگل درست شد!؟نه من بلکه هزاران هزارمثل من خوانوادم!پول پیامکم میگیره جالبه پیامک یارانه یامعیشتی بادام ۱میلیونی دولت روپیامک نمیده برعکس تمام بانکهای دیگه!!بدم اومده از بانک ملی!؟اپراتوراشم بسیاربسیاربسیاربدوافتضاح!!!؟

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۱۵ ۲۱:۴۵

چرا سود سهام عدالت دریافت نکردم

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۱۶ ۱۶:۱۵

ببخشید پدر من برگه های سهام عدالتش گم شده کجا باید پیگیری کنه؟؟ خواهش میکنم جواب بدید.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۸:۲۴

سلام نا حالا نوشته بوددرصف واریز الان نوشته واریز شده ولی در بانک خبری نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۹ ۱۲:۳۰

میخواهم سهامم را از غیر مستقیم به مستقیم انتخاب کنم به پولش احتیاح دارم باتشکر. از شما تشکر. میکنم که مردم مراراهنمای میکنید