• دوشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99011105410
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان:

جهش تولید؛ نیازمند تغییر اساسی در رویکرد ها و برنامه ها است

 جهش تولید؛ نیازمند تغییر اساسی در رویکرد ها و برنامه ها است

ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، تحقق اهداف جهش تولید را نیازمند اتخاذ رویکردهای نو در اجرای برنامه‌ها برشمرد و گفت: تمام امکانات و ظرفیت های موجود باید در راستای تحقق شعار جهش تولید ساماندهی و باز طراحی شود.

برهان صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، نامگذاری امسال با عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب را دلیلی اساسی برای بازنگری برخی رویکردها در حوزه های اقتصادی برشمرد و اظهار کرد: به دستور وزیر کار، کارگروه ویژه "جهش تولید" در حال شکل گیری است و به محض ابلاغ به استان ها، در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی بر عزم جدی تمام دستگاه‌ها برای بکارگیری امکانات و ظرفیت‌ها در مسیر اهداف شعار "جهش تولید" تأکید کرد و افزود: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سال جاری، حول اهداف "جهش تولید" ساماندهی می‌شود.

صلواتی بر ضرورت متحول شدن فرهنگ سازمانی و فرهنگ کار تأکید کرد و گفت: این تحول باید در مسیر تحقق اهداف جهش تولید بازتعریف و ساماندهی شود.

وی عنوان کرد: باید زمینه سازی بهبود فضای کسب و کار در قالب کارگروه رفع موانع تولید، استفاده از ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی، فراهم سازی بازار مصرف و فروش تولیدات واحدها و ... در رأس برنامه ریزی‌ها قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، با بیان اینکه "جهش تولید" باید در محیط‌های اداری نیز با حساسیت ویژه اجرایی شود، افزود: باید موانع، چالش‌ها و مشکلاتی که به واسطه بروکراسی ها و فرایندهای زاید اداری، سرمایه گذاران و تولید کنندگان را با مشکل مواجه می کند شناسایی و برطرف سازد.

صلواتی مسئولیت اداره کل کار در حوزه های مربوط به اشتغال و رفع بیکاری، معیشت مردم، رفاه عمومی و مبارزه با فقر را مسئولیتی مستقیم و تنگاتنگ با اهداف جهش تولید خواند و خاطرنشان کرد: نباید سطحی از این مقوله بگذریم بلکه باید با نگاه نو، رفتار نو و رویکرد نو؛ زمینه های تحقق جهش تولید را در مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم سازیم.

صلواتی خواستار برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با حوزه تولید و متناسب با شعار "جهش تولید" شد و تأکید کرد: باید اقدامات به گونه ای باشد که جهش تولید، تغییر محسوس در زندگی مردم ایجاد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha