• دوشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99011105525
  • خبرنگار : 90047

رئیس فدراسیون نجات غریق: درآمد فدراسیون به صفر رسیده است

رئیس فدراسیون نجات غریق: درآمد فدراسیون به صفر رسیده است

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با توجه به این که درآمدزایی فدراسیون به صفر رسیده چاره‌ای نداریم به هر شکلی اوضاع را طوری مدیریت کنیم که این بحران به پایان برسد.

ایلخان نوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرها دورها و کلاس‌های آموزشی از اول اسفند تا الان متاسفانه درآمدزایی فدراسیون به صفر رسیده  و در حال حاضر چاره‌ای نداریم که شرایط را طوری مدیریت کنیم تا بحرانی که در حال حاضر کشور را تهدید می‌کند به پایان برسد.

وی گفت: از اول اسفند تا امروز تمام فعالیت‌های فدراسیون نجات غریق و غواصی اعم از آب درمانی، غواصی، نجات غریق ، برگزاری دوره‌های آموزشی و کلیه مسابقات تعطیل شده و شرایط به گونه‌ای بوده که ما نتوانستیم در این دو ماه درآمد زایی خاصی داشته باشیم و این مسئله سبب شد تا درآمدهای فدراسیون به صفر برسد. ما باید این شرایط را مدیریت کنیم، تا بتوانیم امور را تا زمانی که ویروس کرونا در کشور از بین برود به درستی پیش ببریم.

رئیس فدراسیون نجات غریق خاطر نشان کرد: البته این تنها مشکل فدراسیون نجات غریق و غواصی نیست اکثر فدراسیون‌ها درآمد زایی‌شان به صفر رسیده و بودجه برای تامین هزینه نیروها و حتی برای برگزاری برنامه‌های خود ندارند. این شرایط سبب شده تا ما نتوانیم هیچ برنامه ریزی برای آینده داشته باشیم.

نوری اضافه کرد: قرار بود آخرین مرحله مسابقات نجات غریق باشگاه‌های کشور در دو بخش زنان و مردان که در اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود در اردیبهشت قبل از شروع ماه مبارک رمضان برگزار شود که با شرایط فعلی تصور نمی‌کنم بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم. شرایط الان به گونه‌ای است که ما نمی‌توانیم هیچ برنامه ریزی برای آینده داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه مسابقاتی که در سال 99 پیش بینی شده بود از جمله مسابقات بانوان کشورهای اسلامی که قرار بود اردیبهشت ماه به میزبانی کیش برگزار شود از سوی فدراسیون جهانی لغو شد و در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ برنامه‌ای برای مسابقات خود در آینده داشته باشیم تا ببینیم شرایط کشور با بحرانی که درگیر است چگونه خواهد شد. واقعا این شرایط  فعالیت‌های کلیه فدراسیون‌ها را مختل کرده و ما باید این شرایط بحرانی را طوری مدیریت کنیم که در آینده کمتر متضرر شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha