• سه‌شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99011205858

معاون شهردار زاهدان:

دستگاه‌های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش متکدیان خودداری می کنند

دستگاه‌های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش متکدیان خودداری می کنند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر توسط شهرداری انجام می شود و غربالگری آن‌ها برعهده متولیان عضو ستاد ساماندهی متکدیان می‌باشد که برخی از دستگاه‌های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش آن‌ها در کمپ‌ها و اجرای طرح غربالگری خودداری می‌نمایند که بایستی تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهر شهرداری زاهدان محمد امیر براهویی در نشست ویدئو کنفرانس معاونین خدمات شهر کشور با رییس سازمان شهرداریهای کشور بیان داشت: تامین ماشین‌آلات ویژه جهت ضدعفونی و گندزدایی شهرها بایستی توسط سازمان شهرداری‌ها از محل اعتبارات ملی انجام پذیرد تا ماشین‌آلات مورد نیاز در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد.

وی اذعان داشت: سازمان‌های مردم نهاد یکی از سازمان‌هایی می‌باشد که تاکنون همکاری و هماهنگی لازم را با شهرداری در بحث ضدعفونی و گندزدایی داشته‌ است، لیکن برخی اکیپ‌ها در سطح شهرها وجود دارند که بصورت جزیره‌ای عمل می کنند که می بایست دستورالعمل لازم جهت هماهنگی‌ها به شهرداری‌ها ابلاغ گردد تا از هرگونه جزیره‌ای عمل نمودن در این زمینه خودداری شود.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان تامین ماشین‌آلات ویژه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر، اعطای مقام شهادت برای پرسنل شهرداری همچون کادر درمانی در صورت فوت ابتلا به کرونا، انجام تدابیر و دستورالعمل‌های ویژه جهت نحوه برخورد و ساماندهی متکدیان و زباله‌گردها از عمده‌ترین  پیشنهادها در این نشست بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha