• شنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99011607507
  • خبرنگار : 71442

پخش پشت صحنه «پایتخت» از تلویزیون

پخش پشت صحنه «پایتخت» از تلویزیون

پشت صحنه فصل ششم سریال «پایتخت» شنبه شب (۱۶ فروردین ماه) از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، پشت صحنه فصل ششم «پایتخت» شنبه شب (۱۶ فروردین ماه) ساعت ۲۲:۱۵ بعد از بخش خبری، از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

قسمت پایانی مجموعه «پایتخت ۶» پس از پایان بحران کرونا ضبط و پخش خواهد شد. به گفته سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه، قسمت آخر قرار است در زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضع عادی کرد، ساخته و پخش شود.

همچنین در آخرین پلان این سریال که امشب (۱۵ فروردین ماه) روی آنتن رفت، تأکید شد که پخش قسمت پایانی این سریال، به بعد از شکست کرونا موکول می‌شود.

طبق اعلام شبکه یک سیما، فصل جدید مجموعه «نون خ» که برای رمضان تدارک دیده شده بود، بعد از «پایتخت ۶» از ۲۰ فروردین ماه پخش خود را آغاز می‌کند.

بر این اساس، سریال «نون خ» از ۲۰ فروردین ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «نون خ» درباره دلیل پخش زودهنگام این سریال از تلویزیون عنوان کرده بود: به دلیل گسترش ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مردم بیشتر در منازل حضور دارند و سازمان صداوسیما تصمیم گرفت تا پخش این سریال را زودتر از موعد و از نیمه شعبان آغاز کند و فصل دوم سریال «نون خ» به جای ماه مبارک رمضان در هفته‌های پایانی ماه شعبان پخش شود.

تلویزیون تاکنون سریال جایگزین «نون خ» در ایام رمضان را مشخص نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۷ ۲۱:۰۸

از گاکرذان سریال سیروس مقدم تشکر می کنم و به حایی این سریال امشب یک سریال ایرانی از شکبه اول سیما نام سریال و را امشب ساعت 22/15 دقیقه لطلا زیر نویس فرماید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۷ ۲۲:۳۹

بجایی این سریال پایخت 6 یک سریال ایرانی از شکبه اول سیما بخش بفرمایذ و نام سریال و ساعت بخش این سریال را فرذاشب لطفا زیر نویس فرمایذ تشکر از شما می کنم و سریال شاد از این شکبه بخش فرماید