• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99011607880
  • خبرنگار : 71620

ابراهیمی: غیرمنطقی بودن تحریم‌های آمریکا برای سازمان‌های بین‌المللی واضح است

ابراهیمی: غیرمنطقی بودن تحریم‌های آمریکا برای سازمان‌های بین‌المللی واضح است

نماینده مردم شازند در مجلس با بیان اینکه «غیر منطقی بودن تحریم‌های آمریکا برای سازمان‌های بین‌المللی واضح است» گفت: آمریکا در حرف و عمل متناقض عمل می‌کند.

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تأثیرات ویروس کرونا بر سیاست بین‌الملل گفت: ادعای آمریکا این است که تحریم‌های او شامل مواد دارویی و غذایی نیست اما می‌دانیم که محدودیت‌های سوئیفت اجازه تأمین این مواد را به ما نمی‌دهد. از طرف دیگر بعضی کشورها هم ماده اولیه بعضی داروها را به ما نمی‌دهند چرا که می‌ترسند از طرف آمریکا مورد مؤاخذه قرار بگیرند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود: تشدید تحریم‌ها، مدیریت ویروس کرونا را برای ما سخت کرده است. به نظرم، لازم است که جامعه بین‌الملل اجماعی داشته باشند و با همکاری یکدیگر ویروس کرونا را شکست بدهند چرا که اگر این بیماری ماندگار شود و سرما و گرما را تجربه کند، تلفات جبران‌ناپذیر خواهد داشت.

نماینده مردم شازند در مجلس با بیان اینکه «تجربه کرونا، نشان داده است که این ویروس مرز نمی‌شناسد و کشورها به طور مستقل توان مبارزه با کرونا را ندارند» گفت: ما به عزمی بین‌المللی نیازمندیم که مانع همه تحریم‌ها شود. آمریکا هم در حرف و عمل متناقض عمل می‌کند. غیر منطقی بودن تحریم‌های آمریکا برای سازمان‌های بین‌المللی به وضوح مشخص است چرا که خود این سازمان‌ها اذعان دارند که تحریم، شرایط ایران را سخت کرده است.

ابراهیمی تأکید کرد: فشارهای سازمان‌های بین‌المللی می‌تواند باعث این شود که آمریکا از روحیه ددمنشی و بی‌رحمی دست بردارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: کشور آمریکا نیز با این ویروس درگیر است. فکر می‌کنم الان زمان این است که کشورها و سازمان‌های بین‌المللی به صورت فعال‌تری وارد شوند و در لغو یا تعلیق تحریم‌ها تأثیر بگذارند. چرا که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم نزدیک است و اقناع مردم آمریکا برای حکام استبدادطلب آنها مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha