• شنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99011607882
  • خبرنگار : 90047

تغییر سیاست های کمیته پارالمپیک با تغییر زمان بازیهای توکیو

تغییر سیاست های کمیته پارالمپیک با تغییر زمان بازیهای توکیو

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: در اولین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت برگزار می شود تصمیمات جدیدی در خصوص پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو گرفته خواهد شد.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در نخستین جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که اوایل اردیبهشت با حضور روسای فدراسیونهای ورزشی برگزار می شود تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد و ساختار جدیدی را برای پارالمپیک ۲۰۲۱ ترسیم خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به این که بازیهای پارالمپیک توکیو یکسال به تعویق افتاده است، از امروز تا شروع بازیها ۱۸ ماه زمان داریم تا کاروان کیفی و خوبی را برای پارالمپیک ۲۰۲۱ آماده کنیم.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک درباره زمان برگزاری اردوهای پارالمپیکی خاطرنشان کرد: چون مسابقات یکسال به تعویق افتاده زمان کافی برای برپایی اردوها داریم و ضرورتی وجود ندارد که در حالت قرنطینه اردوها را برگزار کنیم. بنابراین بعد از این که التهاب این بیماری کاهش پیدا کرد و وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را داد، در جلسه ستاد بازیهای پارالمپیک در خصوص زمان برگزاری، تعداد روزهای اردوهای پارالمپیکی و همچنین وضعیت حقوق ورزشکاران پارالمپیکی تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.

وی پیرامون این پرسش که آیا امکان دارد تغییری در وضعیت سهمیه های گرفته شده صورت بگیرد، افزود: منتظر تصمیمات جدید کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا ببینیم در خصوص تایید کلاس بندی بین المللی ورزشکاران و سهمیه های قبلی چه سیاستی تدوین خواهد کرد تا براساس سیاست های ارائه شده کارها را پیش ببریم.

وی در پایان درباره افزایش حقوق ورزشکاران پارالمپیکی در سال جاری گفت: قبل از به تعویق افتادن بازیهای پارالمپیک توکیو در ستاد عالی بازی ها مصوب شده بود که با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیها داشتیم برای افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران حقوق آنها را افزایش دهیم. چون زمان بازیها تغییر کرد این مصوبه نیز تغییر کرد و الان پس از تشکیل ستاد بازیهای پارالمپیک باید ببینیم چه تصمیماتی گرفته خواهد شد. به هر صورت ما در ابتدای برنامه ریزی برای پارالمپیک ۲۰۲۱ هستیم و هیچ دغدغه ای برای ادامه فعالیت های خود نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha