• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99011708368
  • منبع : نمایندگی همدان

دعای همیشگی حاج میرزامحمد سلگی

دعای همیشگی حاج میرزامحمد سلگی

ایسنا/همدان همسر شهید سردار حاج میرزامحمد سلگی گفت: حاج میرزا تا آخرین نفس دغدغه انقلاب و نظام را داشت و همیشه اینگونه دعا می کرد که خدایا کمک کن که اگر در صف شهدا غایبم در صف پیام رسانان راهشان غایب نباشم.

آرزو سیف شامگاه شنبه ۱۶ فروردین در آیین مجازی بزرگداشت سومین روز شهادت حاج میرزامحمد سلگی در همدان، با بیان اینکه شهادت همسر مهربان و با وفایم را به محضر امام زمان(عج) و نایب بر حقشان مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می کنم، اظهار کرد: حاج میرزامحمد سرباز رهبر بود و همیشه بر ولایتمداری تأکید داشت و توصیه می کرد که گوش به فرمان و همگام رهبر باشید.

وی با بیان اینکه حاج میرزا مصداق شعر «بیا همچون شهیدان بیکران باش و فکر دردهای دیگران باش» بود، افزود: حاج میرزا جان خود را فدای رهبر و مردم‌ می کرد و تا آخرین نفس دغدغه انقلاب و نظام را داشت و همیشه اینگونه دعا می کرد که خدایا کمک کن که اگر در صف شهدا غایبم در صف پیام رسانان راهشان غایب نباشم.

همسر شهید سلگی با بیان اینکه خوشا به سعادت حاج میرزا که به یاران شهیدش پیوست، امیدوارم که دست ما را هم در آخرت بگیرد و شفاعتمان کند، خاطرنشان کرد: از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان همدان، کادر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، برادران زحمت کش سپاه و بسیج و استاندار تقدیر و تشکر می کنم که در این شرایط بحرانی و سخت در غم ما شریک بودند.

وی با تشکر از پیام دلنشین رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کرد: پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای من و فرزندانم قوت قلبی شد.

دختر شهید سلگی نیز با اشاره به دائم الوضو بودن و تقوای این شهید بزرگوار گفت: سردار سلگی نقش مفید و مجاهدانه ای در هشت سال دفاع مقدس داشت و شجاعت و غیرت دینی و سیاسی او در دفاع از انقلاب و نظام ستودنی بود.

وی با بیان اینکه پدرم همیشه بر دفاع از نظام و ارزش های انقلاب تأکید می کرد، افزود: خط قرمز شهید سلگی ولایت پذیری بود و همیشه «با ولایت تا شهادت» را به عنوان پیام خود معرفی می کرد.

دختر شهید سلگی در پایان با بیان اینکه پدرم همیشه در نمازهایش خواستار شهادت بود، اظهار کرد: پدرم پدر مشک بود، او زنده است چرا که «آب هرگز نمی‌میرد».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha