• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99011708781
  • خبرنگار : 50147

رئیس اتاق اصناف مرکز بوشهر:

روش‌های دیگری برای مدیریت کرونا اتخاذ شود

روش‌های دیگری برای مدیریت کرونا اتخاذ شود

ایسنا/بوشهر رئیس اتاق اصناف مرکز بوشهر گفت: بیش از ۸۰ درصد کسبه و بازاریان استان بوشهر به صورت خودجوش و قبل از اعلام تعطیلی بازار از سوی مراجع دولتی کار و کسب خود را تعطیل کرده بودند.

مصطفی گراشی روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت‌کرونا استان بوشهر گفت: در حالی که بازاریان در دفاع از حق سلامت شهروندان به صورت خودجوش کسب و کار خود را به مدت بیش از چهل روز تعطیل کردند بانک های استان همکاری لازم را با کسبه بوشهر نداشته اند. 

وی افزود: در همه این ایام چک های بازاریان به بانک ها رفته، فرم زده شده و تعهدات مالی بازاریان در بانک ها اعلام وصول شده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آنجا که در تعطیلی بازار استان، کسبه با جان و دل پای کار آمدند و به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی بازار کردند مدیران استان توانستند در مدیریت کرونا موفق عمل کنند.

گراشی تاکید کرد: بخشی از بازار استان ۴۲ روز است که در تعطیلی به سر می برد و بخش دیگر هم بیش از ۳۰ روز تعطیل است؛ ادامه تعطیلی بازار به این صورت امکان پذیر نیست و باید تمهیداتی اندیشیده شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر عنوان کرد: تعداد قابل توجهی از کسبه مراکز شهرستان های استان ساکن حومه های شهر هستند و از سایر نقاط شهرستان به محل کار و کسب خود می آیند اما به دلیل قوانین سختگیرانه در مبادی ورودی و خروجی شهرها دچار مشکل می شوند به همین دلیل از ستاد مدیریت کرونا می خواهیم تردد در محدوده شهرستان های استان آزاد شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلی بازار در سراسر استان بوشهر ۸۳۶ واحد صنفی و در شهرستان بوشهر ۱۷۶ واحد پلمپ شدند که این مهم نشان از همکاری چشمگیر قاطبه بازاریان استان با طرح فاصله گذاری اجتماعی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۷ ۱۴:۲۸

تا کی اصناف تعطیل باشن؟ پس ما خرج زندگی رو از کجا بیاریم. خیال کارمندها راحته .هرچی بشه سر ماه حقوق میگیرن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۷ ۲۳:۴۰

واقعا ک ما کسبه تعطیل کنیم ولی آقایون ورودی شهر رو آزاد کنن واقعا خیلی قشنگه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۷ ۲۲:۲۷

بیشترین ضرر کاسب کارا میکنن ک باید اجاره بها عوارض مالیات دهتا هزینه های دیگر دارن بدترین صنف پر رفت و امد ترین صنف سوپرمارکت نانوایی میوه و تره بار هست ک هیچ رعایتی جلوگیری ضدعفونی نمیکنن عامل اصلی شیوع بیماری است ی نظاری روی سرشون نیست بیشتر صنفا داخل روز چهارنفرم سرکار ندارن راحت میشه ضدعفونی کنن مراقب باشن مسخرست ماهی سه میلیون ب بالا کرایه است کی اهمیت میده چ بلایی سره کاسب میاد فقط بالا نشستن حرف میزنن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۸ ۰۱:۰۸

سلام کاری که شما با ما بازاریان کردید شمر با امام حسین نکرد اگه راست و حسینی کار می‌کردید همه جا رو تعطیل می‌کردید این مدت نمی‌کشید مطمعنم که دوباره تمدید میشه این بساط ما نابود و ورشکسته بشیم بدرد شما که حالتون خوشه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۹ ۰۱:۱۰

هیچ کس به فکر کاسبها نیست دور روز دیگه هم پول برق و آب میاد و مامور وطفرطت برای قطع کردن در صورت ندادن