• دوشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99011809531
  • خبرنگار : 30054

پرینت ارزان را از تاپ کپی بخواهید

پرینت ارزان را از تاپ کپی بخواهید

پرینت ارزان اگر نیاز همه ما نباشد نیاز بسیاری از ماست و برای دسترسی به آن لازم است کمی در این باره اطلاعات کسب کنیم.

به گزارش ایسنا بنا به اعلام تاپ کپی، امروزه تقریبا هرکاری را می توان به صورت آنلاین انجام داد. خرید آنلاین، تجارت آنلاین، آموزش آنلاین، بازی آنلاین، اشتغال آنلاین و ... حتی می توان پرینت و کپی را نیز بصورت آنلاین سفارش داد. آیا این امر امکان پذیر است؟ بله هست. تاپ کپی می تواند هرآنچه را که شما بخواهید، برایتان پرینت یا کپی کند. خلاصه آن که به دنبال پرینت ارزان باشید.

مراحل دریافت پرینت ارزان به صورت آنلاین

برای اینکه بتوانید انواع سفارش های خود – از جمله پرینت ارزان -  را با بهترین کیفیت دریافت کنید باید در ابتدا به سادگی یک اکانت در سایت تاپ کپی ایجاد کنید، سپس نوع سفارشتان را تعیین کنید و پس از آن فایل مورد نظرتان را ارسال کنید و یا اجازه دهید که یکی از طراحان خلاق ما، طرحی خاص را برای شما طراحی کند، سپس به راحتی و با استفاده از درگاه پرداخت سایت، می توانید وجه را پرداخت کنید. همه‌اش همین است. سفارش چاپی شما در کوتاهترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

مزیت‌های  تاپ کپی

در اینجا به شما می‌گوییم که چرا نیاز دارید که سفارشات خود را توسط سایت تاپ کپی انجام دهید:

۱- کاملا راحت و بدون دردسر است. وقتی شما پرینت یا کپی‌تان را توسط تیم تاپ کپی انجام می‌دهید، از دردسرهای روش های سنتی پرینت و کپی در امانید. فقط کافی ست سفارشتان را ثبت کنید، فایلتان را آپلود کنید و یا طرح مورد نظر را سفارش دهید. سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به دستتان خواهد رسید... سریع و آسان.

۲- شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی وارد سایت تاپ کپی شوید و سفارش پرینت ارزان یا کپی خود را ثبت کنید. ۲۴ ساعته شبانه روز و ۷ روز هفته. شما می‌توانید هر وقت که بخواهید به سایت ما مراجعه کنید. حتی مواقعی که سفارشتان فوری است.

۳- شما می‌توانید اقلام مورد استفاده برای پرینت یا کپی را آزادانه انتخاب کنید، از جمله کیفیت کاغذ، اندازه کاغذ، صحافی و ... شما می توانید از میان گزینه‌های مختلف، با توجه به بودجه‌تان بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

۴- درست مانند دفاتر پرینت و کپی سنتی و محلی، ما نیز می‌توانیم هرآنچه که شما بخواهید را برایتان پرینت و یا کپی کنیم. از جمله کارت ویزیت، بروشور تبلیغاتی، کاتالوگ، پوستر، تقویم دیواری و ....

برای دیدن لیست کامل خدمات ما لطفا از سایت تاپ کپی بازدید فرمایید.

۵- پرینت آنلاین مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز هست و پرینت ارزان یک شعار نیست، چرا که ما به عنوان یک تیم حرفه‌ای چاپ که سفارشات را با دستگاههای تجاری پیشرفته انجام می‌دهیم، می‌توانیم قیمتها را به صورت عمده در نظر بگیریم .

خلاصه اینکه، شما با سپردن کارتان به تیم تاپ کپی، می‌توانید آسوده خاطر باشید. پس همین الان در سایت تاپ کپی عضو شوید، فایلتان را آپلود کنید و آماده باشید تا پس از دریافت سفارشتان، حسابی سورپرایز شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha