• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99012010982
  • خبرنگار : 71560

در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی

مرادی: خاوازی دارای شایستگی لازم برای تصدی وزارت کشاورزی است

نماینده مردم قروه و دهلران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مهارت‌های فنی، توانایی رهبری، عملگرایی، تواضع و مردم‌داری آقای خاوازی سبب شده همواره به عنوان مدیری نمونه از ایشان یاد کنند.

به گزارش ایسنا علی محمد مرادی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، بیان کرد: در نزد خداوند قسط از عدالت بالاتر است و رای دادن نیز نوعی شهادت محسوب می شود. خداوند می فرماید حتی اگر گفتن حق و شهادت علیه شما و یا به ضرر پدر و مادر شماست، با صداقت و حقانیت شهادت دهید. بنده نیز از شما می خواهم امروز به حق شهادت داده و نظر جناحی و گروهی را کنار بگذارید. اگر آقای خاوازی شایستگی لازم را نداشت بنده در اینجا از ایشان حمایت نمی کردم.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای خاوازی فردی مناسب برای این پست بوده و توانایی این کار را دارد. از شما می خواهم با رای اکثریت از ایشان حمایت کنید.ایشان شایستگی تصدی این وزارت خانه را دارا هستند.

نماینده مردم قروه و دهلران در مجلس تصریح کرد: ایشان فردی ولایتمدار، مومن، فرهیخته و مدیری شایسته است. بدون هرگونه سو گیری شخصی و جناحی برای بخش کشاورزی تلاش می کنند. مهارت های فنی و توانایی رهبری و عملگرایی و تواضع و مردم داری ایشان سبب شده همواره به عنوان مدیری نمونه از ایشان یاد کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: سوابق ایشان نشانگر بهره گیری از خرد جمعی و نظر کارشناسان است و هیچگاه به دنبال کسب منافع شخصی نبوده. ایشان سلسله مراتب مدیریتی تا معاون وزیر راه را مرحله به مرحله طی کرده و رشد سرطانی نداشته‌اند. هدایت ، ترویج و آموزش کشاورزی نوین را سه سال بر عهده داشته است.

وی در پایان افزود: ایشان را در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان بنیان‌گذار نظام نوین می شناسند. ایشان فردی با تخصص مرتبط و جوان و کارآمد است. سوابق ایشان نشان می دهد انتخاب ایشان مبتنی بر شایسته سالاری است. ان شاءالله به زودی شاهد ارتقای این وزات خانه با تصدی‌گری ایشان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha