• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99012011548
  • خبرنگار : 71012

صداوسیما تسلیم هشدارها شد؟/ به «نون خ» آنتن ندادند

صداوسیما تسلیم هشدارها شد؟/ به «نون خ» آنتن ندادند
تصویر آرشیوی از نشست خبری سریال نون خ

شبکه اول سیما شامگاه چهارشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) به دلیل آنچه مناسبت نیمه شعبان عنوان کرد، فیلم «زندانی‌ها» را جایگزین اولین قسمت از «نون خ» کرد.

به گزارش ایسنا، سریال «نون خ» سعید آقاخانی در حالی از سوی مدیران تلویزیون مناسب پخش در مناسبتی شاد شناخته نشد که این مجموعه تلویزیونی کاملا از فضایی کمیک برخوردار است.
البته در روزهای گذشته به تناوب درخصوص مشکلات احتمالی از جنس «پایتخت ۶ » به رییس سازمان صداوسیما هشدارهایی داده شده بود.
ضمن اینکه تهیه‌کنندگی سریال «نون خ» را فردی عهده‌دار است که نامش در «پایتخت ۶» به عنوان مشاور پروژه آورده شده بود.

انتقادها به سریال «پایتخت ۶ » که با پخش قسمت آخر به اوج خود رسید باعث شد که تلویزیون از پخش پشت صحنه این سریال تاکنون صرف نظر کند و در ادامه نامه‌ای غیررسمی به رییس صداوسیما نسبت داده شد که از معاونش در امور سیما خواسته بود که ضمن بررسی حواشی این سریال مشخص کند، «این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن»؛ و البته این نامه در ادامه از سوی روابط عمومی کل صداوسیما که معمولا نشان داده‌ به واکنش‌ نسبت خبرهایی از این دست تمایل دارد، تکذیب نشد.

اما در شرایطی که شبکه اول سیما در شب‌های گذشته به دفعات با پخش تیزر سریال «نون خ» از آغاز سریال سعید آقاخانی پیش از موعد مقرر (ماه رمضان) خبر می‌داد، در نهایت در دقایق پایانی باقی‌مانده به پخش این سریال وعده پخش فیلم طنز «زندانی‌ها»  به‌جای سریال «نون خ» داده شد؛ تصمیمی که گمانه‌زنی‌ها برای تن دادن علی‌عسکری به هشدارها و انتقادها را قوت می‌بخشد. خصوصا که سینمایی «زندانی‌ها» که به بهانه کمدی بودن در مناسبتی شاد روی آنتن می‌رود به تازگی و پنجم فروردین ماه از همین شبکه پخش شده بود.
فیلم مسعود ده نمکی با بازی هدایت هاشمی، بهنام تشکر ، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند و ... داستان طاها، دانشجوی الهیات برای نوشتن پایان نامه خود را روایت می‌کند که دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می‌کند غافل از آنکه آنها دنبال نقشه‌ای دیگر هستند.
روابط عمومی سیما در توضیح این فیلم آورده است: ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۰۰:۴۱

پایتخت 6 بی مزه- بی کیفیت- وحال بهم زن.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۰۸:۴۵

بهتره بگید تاثیر شریعت روی زندانیان . چون معنویت واقعی حاصل حقیقت و نفی تعصب است.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۰۹:۰۳

ای کاش صداوسیمارابه بخش خصوصی واگذارمی کردید هربخش راجداگانه مثلاکانل ۳و۲وساسر کانالها بصورت جداگانه واگذارگرددالبته نه به سپاه پاسداران به کسانیکه کارشان وتخصصشان این است....

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۱۰:۴۴

باسلام : یک شلم شوربای است صداو سیما که حد و وصف ندارد! تما م ساعات صدا و سیما باصطلاح در ایام نوروز با تبلیغات پر شد و دیگر هیچ!!!! خدا عاقبت همه را به خیر کناد.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۱۴:۵۳

فیلم زندانی ها را قرار بود از شبکه یک پخش شود اما پخش نشد. فیلم سینمایی زندانی ها برای اولین بار بود از شبکه یک پخش می شود .