• جمعه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99012212281
  • خبرنگار : 50311

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

حضور موثر فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا

حضور موثر فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه گذاران استان در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در کنار مردم و مسئولین، با ویروس کرونا مبارزه می کنند.

"دارا فرامرزی" در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به همیاری فعالین اقتصادی استان در مبارزه با ویروس کرونا افزود: واحدهای صنعتی، معدنی و فعالین بخش خصوصی استان، در راستای مسئولیت اجتماعی و حس نوع دوستی و همراهی با مردم، و همکاری با مسئولین، در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمترسانی هستند.
وی اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، براساس دادههای جمعآوری شده تاکنون، ۲۰ واحد صنعتی، معدنی و تشکل اقتصادی بخش خصوصی اقدامات داطلبانهای در پرداخت کمکهای نقدی و یا تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان داشته اند.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، ارزش ریالی این کمک‌ها را قریب به ۱۱ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات شامل تامین اقلام بهداشتی از جمله انواع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش، گان، عینک، کلاه، لباس ایزوله و ...، تجهیزات پزشکی همانند مانیتور اعلام علائم حیاتی و ...و سبد کالا اعم از برنج، روغن، انواع نان و ...بوده است که علاوه بر بیمارستانها و مراکز درمانی، به مراجع مرتبط و مردم نیازمند در شهرها و روستاهای استان، تحویل داده شده است.
فرامرزی ضمن تشکر از همراهی و تلاشهای همه صنعتگران، معدنکاران و فعالین اقتصادی استان در راستای کمکرسانی به مردم در این موقعیت حساس ادامه داد: براساس آمار موجود، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی یاسوج، تاکنون بیشترین کمک داوطلبانه را در کنار سایر واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان، داشته است و امیدواریم با تداوم این اقدامات خیرخواهانه و مردمی، بخشی از نیازهای مردم و مراکز درمانی، تامین و گامهای موثری در تامین سلامت جامعه برداشته شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha