• جمعه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99012212327
  • خبرنگار : 50147

معاون استاندار بوشهر:

هیچ عادی‌سازی رخ نخواهد داد /مدیران با کارمندان خواستار مرخصی همکاری کنند

هیچ عادی‌سازی رخ نخواهد داد /مدیران با کارمندان خواستار مرخصی همکاری کنند

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر با اشاره به جزئیات طرح فاصله گذاری هوشمند گفت: از فردا هیچ عادی سازی در جامعه رخ نخواهد داد و محدودیت های تردد به قوت خود باقی است.  

مجید خورشیدی جمعه شب در گفت‌وگو با بخش خبر شبکه سیمای بوشهر عنوان کرد: آغاز فعالیت برخی کسب و کارهای اقتصادی در استان از صبح فردا آغاز می شود که استمرار طرح فاصله گذاری اجتماعی است و تنها دو استثنا دارد. بازگشایی برخی کسب و کارها و بازگشت برخی از کارکنان دستگاه های اجرایی، و بقیه محدودیت های طرح فاصله گذاری اجتماعی برقرار است.

وی افزود: خواهش ما از شهروندان این است که مثل سابق با این طرح همکاری داشته باشند تا به سلامت جامعه کمک کنند. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت کاری ادارات اظهار کرد: در مرحله قبل گفته شده بود که حداکثر یک سوم کارکنان می توانند حضور داشته باشند و دو سوم باید به دورکاری یا مرخصی بروند. از صبح فردا با توجه به بازگشایی کسب و کارها احتیاج به خدمات اداری بیشتر است لذا حداکثر دو سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا کرده و یک سوم از کارکنان به شکل دورکاری فعالیت نمایند. 

خورشیدی با بیان اینکه حضور بیماران زمینه ای، خانم های باردار و مادران شیرده، جانبازان عزیز و افراد مسن در محل کار ضروری نیست، گفت: محدودیتی نیست و اگر کارمندی به خاطر سلامت خود و خانواده اش خواستار مرخصی است مدیران با او همکاری کنند؛ به این معنی که علاوه بر سقف یک سوم می توانند به هر تعدادی که سرویس اداری از رسمیت نیفتد مرخصی اعطا کرده و شرایطی را فراهم کنند که هر چه بیشتر سلامت کارمندان و جامعه حفظ شود. 

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری ادارات بین ۷ تا ۱۴ است، ادامه داد: نکته مهم اینکه از فردا هیچ عادی سازی در جامعه رخ نخواهد داد و محدودیت های تردد به قوت خود باقی و همچنین پروتکل های قبل جاری است.  

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: تنها مسئله کمک به معیشت صاحبان کسب و کارها است، همانطور که صاحبان کسب و کارها در طی ۵۰ روز گذشته به مردم و جامعه کمک کردند و کار خود را تعطیل کردند، از جامعه خواهش می کنیم با حضور خود در خانه کمک کنند تا کسب و کارها استمرار پیدا کند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر بازگشایی کسب و کارها موجب برگشت پیک بیماری شود حتما کسب و کارها آسیب خواهند دید و زحمات دو ماه گذشته جامعه و کادر درمان بر باد خواهد رفت، لذا خواهش من این است که شهروندان عزیز به غیر از کارهای ضروری، همچنان در منزل ماندن را فراموش نکنند.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha