• شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99012312484
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

مشارکت ۱۷۷ گروه جهادی لرستان در پویش ملی "به توان ما"

مشارکت ۱۷۷ گروه جهادی لرستان در پویش ملی "به توان ما"

ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از مشارکت ۳۰۰۰ نفری تشکل‌های دینی این استان در قالب ۱۷۷ گروه جهادی در پویش ملی «به توان ما» خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور از اواخر سال گذشته  شرایط خاصی به وجود آمد و باعث شد تا هرکس در حد توان خود به میدان آمده و به مقابله با این ویروس بپردازد.

وی افزود: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز با بهره‌گیری از نیروهای هیئت‌های مذهبی، با راه‌اندازی پویش ملی «به توان ما» برای امدادرسانی به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر محروم در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

مهدوی‌امین با قدردانی از ائمه جمعه، روحانیون، خیرین، تشکل‌های دینی و قرآنی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم استان بابت مشارکت در اجرای این طرح، اظهار کرد: سه هزار نفر از مبلغین و اعضای هیئات مذهبی استان در قالب ۱۷۷ گروه جهادی به پویش ملی «به توان ما» پیوسته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: این افراد و گروه‌ها با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای استان با ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله‌های مختلف مخصوصاً مناطق محروم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم‌درآمد به‌صورت شبانه‌روزی در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی ضمن تشریح برنامه‌های پویش ملی به توان ما در استان، تصریح کرد: از ابتدای راه‌اندازی این پویش ملی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، این اداره کل نیز با تمام توان نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی به اقشار مختلف مردم وارد میدان شد.

مهدوی‌امین عنوان کرد: تا این لحظه ۵۱ تشکل دینی و ۱۶ نفر از چهره‌های شاخص استان ازجمله نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد به عضویت این پویش درآمده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha