• شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99012312683
  • خبرنگار : 71620

تربتی‌نژاد:

طرح‌هایی مثل "رزمایش کمک به نیازمندان" در جامعه ما خوب پا می‌گیرد

طرح‌هایی مثل "رزمایش کمک به نیازمندان" در جامعه ما خوب پا می‌گیرد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در مورد طرح رزمایش کمک به نیازمندان گفت: ما یک‌ کشور اسلامی هستیم و روحیه وحدت در ما بالاست. چنین کمک‌هایی که ایده آن از سخنان مقام معظم رهبری شروع شد، در کشور ما کارایی دارد و خوب پا می‌گیرد.

نورمحمد تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت و نیازمندان گفت: نوعی کمک به نیازمندان وجود دارد که ساختاری بوده و به دولت مربوط می‌شود. در این نوع کمک، دولت‌ها مبالغی را به حساب شهروندان می‌ریزند و مردم هر کاری بخواهند با آن پول انجام می‌دهند. نوع دیگر کمک که اخیرا به خوبی در ایران شکل گرفته، کمک مردمی است و دولتی نیست. این نوع کمک، به خوبی در طرح رزمایش کمک به نیازمندان در حال اجرا است.

این عضو کمیسسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ضمن تأکید بر ضرورت تقویت معنویات و ایجاد همدلی بین مردم اظهار کرد: ما یک‌ کشور اسلامی هستیم و روحیه وحدت در ما بالاست. چنین کمک‌هایی که ایده آن از سخنان مقام معظم رهبری شروع شد، در کشور ما کارایی دارد و خوب پا می‌گیرد. بعضی کشورهای غربی ثروت‌های زیادی دارند و به مردم کمک می‌کنند، اما دولت ما هم تحریم است و هم در تنگنای اقتصادی قرار دارد به همین علت چنین طرح‌هایی می‌تواند به کشور ما کمک کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: البته به نظر من قبل از تشریح تجربه و مقایسه وضعیت خودمان، باید از تجربیات جهانی برای کاهش این مشکل استفاده کنیم. پس استفاده از تجربه دیگران، قبل از تشریح، مقایسه و تبلیغ قرار می‌گیرد در عین حال مردم هر جامعه‌ای عملکرد دولت را پیگیری می‌کنند، پس تشریح موفقیت‌های خاص ما ضروری بوده و در وهله بعد می‌توانیم همان موفقیت‌ها را با عملکرد کشورهای دیگر مقایسه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha