• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۵:۱۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 99012312985
  • خبرنگار : 71624

نصب سیستم‌های کنترل تردد در ایستگاه‌های خط ۶ متروی تهران در روزهای آینده

نصب سیستم‌های کنترل تردد در ایستگاه‌های خط ۶ متروی تهران در روزهای آینده

معاون پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر با اعلام این که در روزهای آتی نصب تجهیزات کنترل تردد در ایستگاه‌های خط ۶ متروی تهران آغاز می‌شود، گفت: نصب سیستم‌های تردد در ایستگاه‌های خطوط دیگر هم در برنامه سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر قرار دارد.

مهندس محمد خدادادی درگفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت های سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی گفت:  در خصوص بیماری کووید-۱۹ یک حرکت همگانی شکل گرفت و همه احساس وظیفه کردند که گامی در راستای مقابله با این بیماری بردارند. جهاد دانشگاهی هم به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود دانست در این زمینه ایفای نقش کند. از اوایل اسفند اولین کمیته را تشکیل دادیم و بعد از آن مصوباتی را درباره مدیریت منابع انسانی و آماده کردن محیط کار متناسب با شرایط ایجاد شده و همچنین انجام فعالیت هایی  در راستای مقابله با کرونا، اجرایی کردیم.

وی افزود: سیستم کنترل تردد برای ورود به سازمان‌ها را که از قبل طراحی کرده بودیم به تست اولیه غربالگری کارکنانی که وارد سازمان می شوند مجهز کردیم. خوشبختانه این دستگاه آماده و تست مذکور بر روی آن نصب شد. این دستگاه دمای بدن را کنترل می کند و اگر دما از حالت عادی بالاتر باشد، هشدار می دهد و مانع از ورود فرد به سازمان می شود. علاوه بر آن، میزان حرارت بدن فرد به مدیر سازمان اعلام می شود.

معاون پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر درباره ادامه روند فعالیت‌های این مجموعه با وجود شیوع کرونا گفت: یکی از گام‌هایی که برداشتیم این بوده که بین کار و رعایت پروتکل پیشگیری از ابتلا به  کرونا تعادل ایجاد کردیم. ما بنا را بر این گذاشتیم که پروژه‌های  جهاد دانشگاهی به هیچ عنوان متوقف نشود و از زمانبندی‌ها عقب نیفتند.  با ایجاد فرهنگ جدیدی از کار در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر تلاش کردیم تا این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

خدادادی ادامه داد: پروژه‌های جهاد دانشگاهی عمدتا پروژه‌های فناورانه هستند و منجر به ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار می‌شوند. به همین دلیل تاخیر در این پروژه‌ها یا متوقف شدن آن‌ها می‌تواند هزینه‌های زیادی برای کشور داشته باشد. ما بالغ بر ۹ پروژه را با استفاده از ابزار دورکاری برخی پرسنل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی افرادی که باید در محل کار حضور داشته باشند، در حال حاضر در حال اجرا داریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها، ساخت سیستم‌های کنترل تردد مورد استفاده در ایستگاه‌های مترو است. این سیستم‌ها در حال حاضر، در  پروژه‌های در حال اجرای شرکت متروی تهران، به کار گرفته می‌شوند.

معاون پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر با اعلام این که در روزهای آتی نصب تجهیزات کنترل تردد در ایستگاه‌های خط6 متروی تهران آغاز می‌شود، گفت: نصب سیستم‌های تردد در ایستگاه‌های خطوط دیگر هم در برنامه سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر  قرار دارد.

 خدادادی در ادامه درباره یکی از مهم ترین طرح های فناورانه این سازمان که جزو ۳۱ طرح فناورانه جهاد دانشگاهی است، گفت: یکی از طرح های اساسی که بالغ بر هشت سال است در جهاد دانشگاهی بر روی آن کار شده و  اولین یا دومین پروژه ای بوده که شرکت نفت تولید آن را در داخل کشور تصویب کرده، پروژه طراحی و ساخت پمپ درون چاهی است. این پمپ هنگامی به کار گرفته می شود که بخواهند از چاه های نیمه فعال نفت استخراج کنند. ساخت این پمپ از سال ۹۸ آغاز شد و امیدواریم در آینده نزدیک اخبار خوبی از این پروژه شنیده شود.

وی در پایان اظهار کرد: ان شاءالله به کمک یکدیگر و به خصوص ورود  نسل جوان در عرصه های مختلف جامعه، بتوانیم شعار ما می‌توانیم را در کشور هر چه بیشتر محقق سازیم. ما اطمینان  داریم که نسل جوان چندین برابر بیشتر از ما می تواند در راستای تحقق این شعار گام بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha