• شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99012313115

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد

گازرسانی به ۵ شهر جنوبی استان کرمان در سال جاری

گازرسانی به ۵ شهر جنوبی استان کرمان در سال جاری

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه برنامه امسال شرکت گاز افزایش درصد بهره مندی شهری و روستایی استان کرمان و رسیدن به پوشش ۸۲ درصدی است، گفت: سال گذشته به چهار شهر جنوبی گازرسانی شد و امسال ۵ شهر زهکلوت، عنبرآباد، دوساری، مردهک و فاریاب به گاز می‌رسند. 

"منوچهر فلاح" امروز ۲۳ فروردین ماه در نشست بررسی مشکلات گازرسانی به شهرهای هنزا، ساردوئیه و قلعه‌گنج با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۹۸ توسط شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال گذشته به میزان ۲۲۷۵ کیلومتر گازرسانی در استان انجام و ۷۷۹ میلیارد تومان هزینه شده به طوری که هم اکنون ۷۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: قول داده‌ایم که امسال ۱۰ شهر استان را به گاز برسانیم و ۱۵۰ روستای ما هم اکنون آماده افتتاح هستند و چند محور صنعتی نیز لوله‌گذاری شده است.

فلاح با بیان اینکه در سال گذشته ۳ شهر اندوهجرد، نظام شهر و بلوک گازدار شدند، افزود: مجموع فرآورده های نفتی مصرفی استان کرمان ۱۴۵ میلیون لیتر است که در سال گذشته با طرح های گازرسانی ۵۱ میلیون لیتر آن یعنی ۴۰ درصد سوخت استان را کاهش داده و امسال برنامه برای کاهش ۵۰ میلیون لیتر گاز در استان داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه برنامه امسال شرکت گاز افزایش درصد بهره مندی شهری و روستایی استان کرمان و رسیدن به پوشش ۸۲ درصدی است، افزود: در حوزه صنایع نیز، لوله گذاری چهار محور صنعتی عملیاتی شده و ۱۲ محور نیز در دست داریم که تاثیر بسزایی در کاهش سوخت مایع دارند ضمن آنکه تعداد صنایع گازدار شده استان هم اکنون ۴۶۷ مورد است و رویکرد خوبی در کاهش سوخت مایع داریم. 

فلاح با اشاره به اینکه گازرسانی به ۱۴ شهر جنوبی، هزار و ۳۱۲ روستا در دست اجراست و گلخانه های جنوب را نیز امسال به گاز می رسانیم که ۱۴ میلیون لیتر صرفه جویی در سوخت را خواهیم داشت ادامه داد: سال گذشته به چهار شهر جنوبی گازرسانی شد و امسال ۵ شهر زهکلوت، عنبرآباد، دوساری، مردهک و فاریاب به گاز می‌رسند. 

وی خاطر نشان کرد: ۲۵ هزار ظرفیت اشتراک پذیری در شهرستانهای جنوبی استان آماده کرده ایم که تنها ۳ هزار مورد از آن استقبال کرده اند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۰۹:۳۵

سلام,در این خبر گفته شده از سال گذشته اندوهجرد گازکشی شده و استفاده میکنن؟کو کجا ؟ما که اینجا هستیم,ندیدیم,واقعا جای تعجب داره