• شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99012313125

معاون شهردار زاهدان: بودجه شهرداری در سال جاری صرف اولویت‌های تعیین شده شود

معاون شهردار زاهدان: بودجه شهرداری در سال جاری صرف اولویت‌های تعیین شده شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان: بودجه خدمات شهری در سال جاری بایستی بر اساس اولویت‌های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری بعمل آید.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان افزود: بودجه خدمات شهری بایستی بنا بر اولویت‌های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری شود.

محمد امیر براهویی معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان بیان داشت: براساس نامگذاری سال‌ ۹۹ به سال زیباسازی، نظافت و پاکیزگی شهری می‌بایست در راستای سیاست‌های تعیین شده از سوی شهردار زاهدان، برنامه‌ریزی‌های لازم در این حوزه صورت گیرد تا شاهد تغییر و تحولات اساسی در ارتباط با موضوعات خدمات شهری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سال جاری جهت پیشبرد طرح و برنامه‌های این حوزه بودجه قابل توجهی تخصیص داده شده است که امید می‌رود بتوان پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته را که بنا به دلایلی اجرایی نگردید، براساس اولویت‌بندی تصمیم‌گیری و جهت محقق شدن آن‌ها اهتمام لازم بعمل آید.

وی زیباسازی شهری، برنامه‌ریزی جهت نقاشی و اجرای المان‌های شهری، احداث سایت زنده‌گیری حیوانات ناقل بیماری، نگهداری و توسعه فضای سبز شهری، تقویت مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد جهت جلب مشارکت شهروندان، تقویت و اجرای سیستم‌های نظارتی در حوزه خدمات شهری، خرید و نصب مخازن زباله و نگهداری پارک ملت و نظارت بر اجرای آن را از مهمترین برنامه‌ها دانست.

براهویی با تاکید بر توسعه فضای سبز گفت: توسعه فضای سبز از اهمیت بسزایی برخوردار است چنان‌که برای نخستین‌بار برنامه‌های در این خصوص پیش‌بینی شده که نحوه اجرای آن توسط شرکت‌های توانمند در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: بررسی و برنامه‌ریزی بودجه سازمان‌ها بزودی شروع خواهد شد و همچنین بودجه مناطق بایستی با نگاه حوزه خدمات شهری همراه باشد و با تمهیدات اساسی که در این زمینه در نظر داریم، تلاش شود بودجه بنا بر اولویت‌های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری بعمل آید.

وی گفت: برنامه‌ها براساس وظایف و ماموریت‌های که انجام می‌شود بر دوحوزه ستادی و نظارتی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی خواهد شد.

محمد امیر براهویی تصریح کرد: جهت پیشبرد اهداف این حوزه که بخشی از آن مربوط به عمرانی و عملیاتی می‌باشد بایستی طبق بودجه تعریف شده بتوان برنامه‌های خود را اجرایی کرد، تا با حداقل آن بودجه به جهش قابل‌توجهی برسیم.

انتهای پیام


🔳روابط عمومی معاونت خدمات

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha