• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 99012413620
  • خبرنگار : 71467

میانگین حقوق کارکنان ۵.۴ میلیون شد/ افزایش از فروردین

میانگین حقوق کارکنان ۵.۴ میلیون شد/ افزایش از فروردین

با افزایش متوسط ۱۵ درصدی حقوق کارکنان در سال جاری، میانگین حقوق کل به حدود ۵.۴ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، افزایش متوسط ۱۵ درصدی حقوق کارکنان را دولت در قالب لایحه بودجه به مجلس برد، اما در جریان بررسی در کمیسیون تلفیق، تصویب شد که باید حقوق دریافتی کارکنان به‌گونه‌ای باشد که به کسی کمتر از ۲.۸ میلیون تومان پرداخت نشود.

بر این اساس دولت رشد متوسط ۱۵ درصدی حقوق را در سال جاری در دستور کار دارد و حداقل دریافتی از حدود ۱.۵ میلیون در سال گذشته به ۲.۸ میلیون تومان رسید.

این در حالی است که بررسی تغییرات پرداختی حقوق شاغلان نشان می‌دهد که میانگین حقوق کل آنها از ۴.۷ میلیون در سال گذشته به ۵.۴ میلیون تومان رسیده که رشد حدود ۷۰۰ هزار تومانی دارد.

افزایش حقوق کارکنان از فروردین ماه سال جاری و بر اساس قانون بودجه اعمال و در دستور کار قرار می‌گیرد.

حقوق کارکنان در سال گذشته به صورت یکسان تا ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۴:۱۷

کارکنان اداری قراردادی دستگاه علوم پزشکی 350000تومان ولی کارکنان بهداشتی همان دستگاه 4500000 تومان حداقل تفاوت باشه نه این همه تفاوت با این وضعیت اقتصادی

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۴:۲۱

کجاست حکومت علی که شعار میدید روا نیست اینجوری کارگر را له کردن

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۴:۲۵

سلام.بازرس صمت که شغل حاکمیتی هست و متاسفانه قراردادی هم هست اسفند 98 ، زیر سه تومن دریافتی داشته .با 15 درصد که اونم نمیدن کمتر از 3400 میشه ، چطوری حساب کردن که میشه 4و نیم؟!!البته رسمی ها تا 6 تومنم رسیده.ولی ای کاش بیشتر کنکاش میکردین. تو اوج بحران کرونا اون کارمندان ، سه برابر ما حقوق گرفتن!! اونوقت هر روز تا 9 شب باید کشیک وایستیم.جالبه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۵:۲۱

وقتی مردم درست کار نمیکنن، اون رفع تکلیف کردن‌هاشون هم هیچ بهره‌وری‌ای نداره، در نتیجه تولید ناخالص داخلی بیشتر نمیشه، این وسط بالا رفتن حقوق چه توجیهی داره آخه؟!

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۶:۳۶

نیروهای کار معین که بین کارکنان دولت حداقل حقوق را دریافت میکنند نیز فقط 15 درصد افزایش حقوق دارند. آیا این عدالت است

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۶:۵۲

فرمول ساده كه در بيشتر كشورها اجرا ميشه ولي در ايران توسط مافيا دور زده و اجرا نميشه : هزينه ماهانه ثابت خانوار = حقوق پايه ثابت كارگر

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۱۹:۴۱

سلام این فرمایش افزایش حقوق ازطرف کدام دولت مرد می باشد

avatar

صد در صد دروغی بزرگ است بنده کارشناس هستم دو گروه تشویقی هم دارم حقوقم به4 میلیون و پانصد نمیرسه پس کیا هستند که 5و نیم میگیرند

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۴ ۲۳:۴۷

من یک کارگر هستم میانگین میزان هوای آلوده و شیمیایی تنفس شده در محیط کار را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین میزان عرق ریخته شده یک کارگر را در محیط کار محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین میزان سرپا ایستادن یک کارگر را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین درد های عضلانی و اسکلتی یک کارگر را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین کاهش قدرت دید چشم یک کارگر را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین ریسک از دست دادن جان یک کارگر را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین فشار اقتصادی بر یک کارگر و همچنین ضریب جینی را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین شرمندگی یک کارگر را در مقابل خانواده محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین تبعیض در جامعه را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین ظلم و تضاد طبقاتی را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. میانگین احترام به عزت و شان یک کارگر را محاسبه کنید و به شورای عالی کار، دولت و مجلس اعلام کنید. من یک کارگر هستم.