• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99012413649
  • منبع : نمایندگی سمنان

گلایه معاون استاندار سمنان از کندی پیشرفت قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم

گلایه معاون استاندار سمنان از کندی پیشرفت قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت تسریع در ساخت قطعه دوم بزرگراه حرم تا حرم حدفاصل گرمسار- سمنان تاکید کرد.

منوچهر فخری 24فروردین‌ماه در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزاد راه حرم تا حرم "قطعه گرمسار-سمنان" در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خواستار سرعت‌بخشی به عملیات احداث این قطعه از آزادراه حرم تا حرم شد و اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه "گرمسار-سمنان" براساس گزارش ارایه شده از سوی پیمانکار چندان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه باید روند ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه با تلاش مستمر پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی مربوطه سرعت گیرد، خاطر نشان کرد: پیمانکار این پروژه باید نسبت به اجرای تعهدات در ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به صورت مستمر در تلاش باشد و با هم‌افزایی دستگاه های اجرایی مربوط و پیمانکار، این طرح مهم و ملی در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: روند عملیات ساخت این بزرگراه، مشکلاتی را برای شهرستان آرادان به وجود آورده است.

وی بر لزوم بازدید از نقاط حادثه‌خیز این منطقه تاکید کرد و ادامه داد:انتظار می رود که با بازدید از نقاط حادثه‌خیز، پیمانکار پروژه در کمترین زمان ممکن برای رفع نواقص اقدام کند.

فخری افزود: عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم ، طرحی ملی است و همه دستگاه‌های اجرایی برای ساخت این طرح باید همدل و هماهنگ باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون نفر از هموطنان عزیزمان از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند که با تکمیل بزرگراه حرم تا حرم قطعه "گرمسار-سمنان" علاوه بر افزایش ترددها شاهد رونق و آبادانی در بخش‌های مختلف در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha