• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99012413755
  • خبرنگار : 50227

مدیر تعاون روستایی استان:

خرید توافقی گندم و کلزا در خوزستان ممنوع است

خرید توافقی گندم و کلزا در خوزستان ممنوع است

ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه خرید توافقی گندم و کلزا در خوزستان ممنوع است، گفت: کشاورزان گندم و کلزای خود را به دلالان نفروشند و تولیدات خود را تحویل شبکه های تعاون روستایی و غله بدهند و وجه آن را به صورت نقدی دریافت کنند.

جمشید بنی فری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه خرید گندم و کلزای مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت توافقی در درون شبکه تعاون روستایی استان ممنوع است، اظهار کرد: به هیچ عنوان خرید گندم و کلزا به صورت توافقی در سطح استان صورت نمی گیرد و تمام عملیات خرید در سطح استان با توجه به دستورالعمل ابلاغی به صورت تضمینی خواهد بود.

وی افزود: خرید گندم و کلزای تولیدی کشاورزان خوزستانی توسط دلالان و واسطه ها و خروج آن از استان و کشور نگرانی های زیادی ایجاد کرده است و در این زمینه در تلاش هستیم تا مانع این مساله شویم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: تعاون روستایی استان با جدیت مانع چنین اتفاق غیرقانونی خواهد شد و نخواهد گذاشت تا گندم و کلزای کشاورزان به دست دلالان و واسطه ها برسد.

بنی فری عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پیش از این از کشاورزان استان خواسته بود گندم و کلزای خود را به دلالان نفروشند و دسترنج خود را تحویل شبکه های تعاون روستایی و غله بدهند و وجه آن را به صورت نقدی دریافت کنند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: بر اساس نامه هایی که از سوی تعاون روستایی و همچنین اتحادیه تعاون روستایی استان به روسای شهرستان ها و همچنین مدیران عامل اتحادیه ها ارسال شد، خرید گندم و کلزا به صورت توافقی خارج از عرف و اصول تلقی می شود و چنین اقدامی ممنوع است.

بنی فری خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر گزارشی مبنی بر خرید توافقی این محصولات توسط عاملان تعاون روستایی در مراکز خرید مشاهده شود با خاطیان برخورد خواهد شد و انتظار می رود همه محصول گندم و کلزای تحویلی از کشاورزان در مراکز خرید در سامانه های مربوط به شرکت غله و خدمات بازرگانی ثبت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha