• دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۰:۴۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99012513979

معاون شهردار زاهدان: ارائه خدمات در مناطق حاشیه شهر مشهود باشد

معاون شهردار زاهدان: ارائه خدمات در مناطق حاشیه شهر مشهود باشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهار داشت: توزیع و ارائه امکانات خدمات شهر در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بایستی براساس عدالت اجتماعی و مشهود باشد.

محمد امیر براهویی در گفت وگو با ایسنا افزود:  از آنجائیکه منطقه چهار زاهدان جزو مناطق کمتر توسعه یافته محسوب می‌شود، می‌طلبد مدیران شهری نگاه ویژه به آن داشته باشند تا حداقل توزیع عادلانه خدمات شهری از جنبه‌های مختلفی همچون تخصیص اعتبارات، مدیریت زمان، همت مضاعف در ‌جهت رسیدن به توسعه نسبی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: سال ۹۹ با برنامه‌ریزی های صورت گرفته بایستی پیشوند "حاشیه شهر" با تقویت خدمات شهری از مناطق شمالی شهر زاهدان و کم برخوردار برداشته شود.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری در زمینه فضای سبز و نیز در صورت راه‌اندازی شبکه آبیاری، ایجاد پارک‌های محلی و سرانه فضای سبز شهری رشد قابل توجهی خواهد کرد. 

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان به طرح جمع‌آوری زباله از درب منازل اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری زباله از درب منازل با زمانبندی مشخص در هر منطقه باعث نهادینه شدن این فرهنگ و کاهش میزان زباله در معابر عمومی و در نتیجه باعث چهره‌ی مطلوب سیما و منظر شهری خواهد شد.

براهویی اظهار داشت: جمع آوری نخاله‌ها از سطح مناطق باهمکاری سازمان پسماند، تکمیل صورت وضعیت‌های شرکت‌های خدماتی بصورت روزانه، اعلام نیروهای ثابت از سوی شرکت‌های پیمانکاری در جهت ارتقاء  کیفیت خدمات شهری، اجرای طرح تقویت نظارت و گشت زنی در سطح منطقه ازمهمترین اولویت‌های اساسی در راستای رسیدن به توسعه خدمات شهری می باشد. 

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال  ۹۹ ، سال توسعه جهشی در راستای ارتقای کیفی خدمات شهری بویژه مناطق حاشیه شهر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha