• دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99012514540

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: وفاق و همدلی خوبی در سطح استان برقرار است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: وفاق و همدلی خوبی در سطح استان برقرار است

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: وفاق نسبی و همدلی و همکاری خوبی در مجموعه استان برقرار است که این از نکات مهمی است که جای شکرگذاری بسیار دارد.

آیت الله محامی در دیدار با سردار حسین الماسی، فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ان شاء الله خداوند اقدامات گذشته شما را باقیات و صالحات قرار دهد و در آخرت دستگیر شما باشد.

وی افزود: امیدوارم در سمت جدید موفق و سربلند باشید. خدمت در این منطقه مرزی و محروم و همچنین حضور در میان مردم خوب اینجا توفیق الهی است که برکات خاص خود را دارد.

وی تصریح کرد: خدمت در مناطق محروم اجر بیشتری دارد و با توجه به ویژگی های امروز کشور و تلاش دشمنان در ضربه زدن به کشور در مناطق مرزی خدمات شما موجب خیرات و برکات برای کل کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان بسیار مردمانی خوب هستند و علی رغم تلاش دشمن در همراه کردن این مردم با خود، مردم اینجا مردمی صبور و قدرشناس هستند که همواره همراه کشور خود بوده اند و می توان با کسب رضایت آن ها خدمتی مناسب را انجام داد.

آیت الله محامی ادامه داد: در مجموع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رده های مختلف که در استان هستند نیروهای مخلصی وجود دارند که این باعث خوشحالی می شود.

آیت الله محامی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت استان در برخی بخش ها آنگونه که می بایست شایسته مردم نیست و امیدوارم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم خدمتی خوب به این مردم انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha