• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99012614926

یک مادر شهید در یزد:

پشتیبانی از مدافعان سلامت وظیفه تمام ملت ایران در بحران کروناست

پشتیبانی از مدافعان سلامت وظیفه تمام ملت ایران در بحران کروناست

ایسنا/یزد یکی از مادران شهدای یزدی که منزل شخصی خود را به کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی تبدیل کرده است، مقابله با شیوع ویروس کرونا را مستلزم عزمی ملی دانست و گفت: پشتیبانی از مدافعان سلامت مهمترین وظیفه ملت ایران در بحران کروناست.

«فاطمه فائزی» مادر شهید «محمدهادی غلامی‌نژاد» یکی از مادران شهید در استان یزد که منزل شخصی خود را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کرده و به همراه جمعی از اعضای خانواده روزانه حدود چهار هزار ماسک تولید می‌کند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ایران و انقلاب اسلامی محصول خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری مدافعان حرم در عصر امروز است و ما با تمام توان از این میراث ارزشمند دفاع و پاسداری می‌کنیم.

وی حراست از ایران اسلامی و پشتیانی از مدافعان سلامت را مهمترین رسالت تمام مردم و اقشار جامعه در بحران شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: مقابله با شیوع ویروس کرونا به عزمی ملی و احساس مسئولیت تمام شهروندان نیاز دارد.

مادر شهید غلامی‌نژاد با بیان این‌که کادر درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ایثارگران و مدافعان سلامت در کشور هستند، تصریح کرد: همانطور که در جنگ با تهیه لباس و مواد غذایی مختلف سعی در پشتیبانی از رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل داشتیم، امروز هم با تهیه ماسک و لباس ضدآب پزشکی پشتیبان و حامی مدافعان سلامت خواهیم بود.

این مادر شهید، تفقد مقام معظم رهبری از خانواده شهدای یزدی را قوت قلبی قوی برای مادران شهدا در این استان دانست و بیان کرد: ما همیشه تابع ولایت فقیه بوده و هستیم.

«طیبه دهقان‌تفتی» مادر شهید «علی‌اکبر سیلانیان» از دیگر مادران شهدای یزدی است که به همراه جمعی از بانوان یزدی، از ابتدای همه گیر شدن ویروس کرونا به منظور حمایت و پشتیبانی از کادر درمانی نسبت به تجهیز کارگاه تهیه ماسک و گان پرستاری اقدام کرده است.

این مادر شهید در گفت‌وگو با بیان این‌که در حال حاضر حدود ۵۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم و کاملا رایگان در امر تهیه و توزیع ماسک و لباس ضد آب پزشکی فعالیت دارند، افزود: در این کارگاه روزانه حدود پنج هزار ماسک و ۴۰ دست لباس گان پزشکی تهیه و تحویل کادر درمانی می‌شود.

وی با بیان این‌ که کارگاه تولید ماسک خانگی تا ریشه‌کن کردن کامل ویروس کرونا برپا خواهد بود، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس با تمام اعضای خانواده به هر نحوی که در توان داشتیم پشتیبان رزمندگان و امامان بودیم و در عصر حاضر نیز گوش به فرمان ولی فقیه و با جان و دل پشتیبان کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا هستیم.

مادر شهید سیلانیان خود را سرباز رهبر انقلاب دانست و بیان کرد: ما همیشه پشتیبان ولایت هستیم و تا آخرین نفس برای سلامتی ملت ایران تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha