• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99012615036
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

افزایش 30 درصدی تماس‌ها با 123 درخراسان‌شمالی از زمان شیوع کرونا

افزایش 30 درصدی تماس‌ها با 123 درخراسان‌شمالی از زمان شیوع کرونا

ایسنا/خراسان شمالی مسئول اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از افزایش حدود 30 درصدی تماس ها با اورژانس اجتماعی این اداره کل از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

راحله فرخنده در گفت و گو با ایسنا، گفت: بیشتر تماس های انجام شده برای رفع اختلافات خانوادگی به وجود آمده بود.

وی افزود: علاوه بر آن همسرآزاری و کودک آزاری از دیگر مواردی بوده که سبب شده تا طی این مدت تلفن اورژانس اجتماعی در این اداره کل به صدا درآید.

فرخنده در ارتباط با علل اختلافات خانوادگی به وجود آمده طی مدت مذکور گفت: باقی ماندن افراد در خانه، بیکار شدن برخی از کارگران، نگرانی برای پرداخت اجاره بهای منزل و یا مغازه سبب شده بود تا به خانواده ها فشار وارد شود و موجب اختلاف بین آن ها شود.

وی با اشاره به اینکه این حوزه بعد از تماس های صورت گرفته مشاوره های لازم را به افراد ارائه می دهد، تاکید کرد: تا حدود زیادی ارائه این مشاوره ها کارساز بوده و سبب رفع اختلافات شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اما گاهی اوقات اختلافات بسیار بالاتر بوده که تیم سیار به محل اعزام می شد و مشاوره و خدمات لازم را در محل ارائه می داد.

وی ادامه داد: وقتی اختلافات عمیق تر بود افراد به مرکز مداخله ارجاع شده و خدمات مشاوره ای طی چندین جلسه به افراد ارائه می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha