• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99012715611
  • خبرنگار : 50038

کشف چک پول جعلی در ملایر ‏

کشف چک پول جعلی در ملایر ‏

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۸۲ فقره چک پول جعلی و کشف محموله ۴۹ رأس گوسفند قاچاق ‏در این شهرستان خبر داد. ‏

سرهنگ محمدباقر سلگی در تشریح خبر گفت: به دنبال تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی با ارائه چک پول تقلبی درصدد ارائه آن به مغازه ه هاست، مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان با اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: با تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته از متهم، ۸۲ فقره چک پول تقلبی و جعلی ۵۰۰ هزار ریالی و پنج اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی در مجموع به مبلغ ۴۱  میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و نامبرده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۴۹ رأس گوسفند قاچاق

سلگی در ادامه با اشاره به کشف ۴۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از دو دستگاه خودرو، بیان کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۴ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم دستگیر شد، اظهارکرد: در ادامه این مأموریت، از یک دستگاه کامیونت خاور نیز ۲۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران ایست و بازرسی حرم آباد دستگیر و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان مغازه

وی در بخش دیگری از دستگیری چهار نفر از اعضای باند سارقان مغازه در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه ها در سطح شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

سلگی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و به کارگیری شگردهای پلیسی، مخفیگاه متهم اصلی شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و بازجویی های تخصصی به چندین فقره سرقت از مغازه های مختلف اعتراف کرد که در ادامه با بررسی دقیق تر موضوع، مخفیگاه سه همدست وی نیز  شناسایی و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه شامل موتور برق، پمپ آب، البسه و ... کشف شد، افزود: هر چهار متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین عامل برای کاهش وقوع سرقت ها تجهیز اماکن به سیستم های پایش الکترونیکی و هوشمند است که به عنوان یک عامل بازدارنده می تواند مانع وقوع این گونه سرقت ها شود.

دستگیری توزیع کننده موادمخدر صنعتی

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از دستگیری توزیع کننده موادمخدر صنعتی و دو مزاحم موتورسوار در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در راستای شناسایی و دستگیری خرده فروشان موادمخدر و اعلام نارضایتی شدید اهالی یکی از روستاهای شهرستان ملایر از توزیع موادمخدر توسط فردی در نقاط مختلف، با انجام کار اطلاعاتی دقیق توسط مأموران پاسگاه آورزمان، مخفیگاه این متهم شناسایی و نامبرده با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی، چهار گرم و ۱۰ سانت هروئین و ۳۰ سانت ماده مخدر شیشه کشف و همچنین ۱۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک توقیف شد و دو مزاحم موتورسوار نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha