• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99012715715
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه جزء اولین دانشگاههای مجری دوره های آنلاین

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه جزء اولین دانشگاههای مجری دوره های آنلاین

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه جزء اولین مراکز دانشگاهی وعلمی کاربردی است که دوره های درسی را بصورت انلاین برگزار می کند.

دکتر شیوا حبیب زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور از اسفند ماه ٩٨ و تعطیلی تدریجی مراکز دانشگاهی ، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه به جهت حفظ کیفیت آموزش و جبران کلاس های تشکیل نشده اقدام به برگزاری کلاس ها به صورت مجازی کرد.

وی ادامه داد: این اقدام که برای اولین بار در بین مراکز علمی کاربردی استان صورت می گیرد از اسفند ٩٨ شروع شده و تا کنون نیز ادامه دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه افزود: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه با استفاده از زیر ساخت های فنی خود اقدام به راه اندازی سامانه آموزش آنلاین کرده است.

وی اظهار کرد: این سامانه قابلیت دریافت اطلاعات و دروس دانشجویان و تعریف اطلاعات کاربری مدرسان را دارد، همچنین دسترسی هایی برای مدیران مرکز برای نظارت و بررسی کیفیت کلاس ها ایجاد شده است.

دکتر حبیب زاده افزود: این سامانه قادر است فیلم ذخیره شده از کلاس های آموزشی و دیگر فایل های درسی در قالب نرم‌افزارهای ورد، پی دی اف و پاورپوینت را به صورت آفلاین در اختیار دانشجویان قرار دهد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه افزود:مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاه ارومیه طی یکسال گذشته موفق به اخذ دو مجوز مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند و مرکز نوآوری و شکوفایی تجاری سازی مشاغل حوزه IT از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و استان و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان کشور و اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی شده است که این مرکز با ایده جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشجویان ایجادشده‌ و به دنبال حمایت از صاحبان ایده به منظور عرضه  یک محصول مبتنی بر دانش و پژوهش به بازار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha