• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 99012716084
  • خبرنگار : 71424

جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا

جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه جزئیات دریافت وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را برای یارانه بگیران اعلام کرد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه ثبت نام و دریافت وام یک میلیونی به یارانه بگیران اظهار کرد: از امشب برای تمامی سرپرستان خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند، پیامکی با سرشماره v.refah ارسال می‌شود.

وی افزود: این افراد در صورت تمایل برای دریافت تسهیلات باید از طریق همان خط تلفن همراه، کد ملی خود را در پاسخ به این پیامک ارسال کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه ارسال پیامک‌های وزارت رفاه تا آخر هفته ادامه دارد و سرپرستان خانوار تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند که در صورت تمایل کدملی خود را برای این سرشماره ارسال کنند تاکید کرد که سیمکارت باید حتما به نام سرپرست خانوار باشد و اگر سرپرست سیمکارتی به نام خود ندارد باید نسبت به تهیه آن اقدام کند.

میرزایی ادامه داد: ارسال کدملی به منزله تاییدیه رسمی است. ما شماره ملی را با شماره تلفن همراه تطبیق می دهیم و فرد باید در لیست یارانه بگیران باشند. در نهایت فهرست را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه تا انتهای ماه مبارک شعبان و اوایل ماه مبارک رمضان این مبالغ به حساب افراد متقاضی واریز می شود اظهار کرد: این وام قرض الحسنه است و در قالب اقساط ۳۵ هزار تومانی از حساب یارانه افراد کسر می شود.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا همچنین توصیه کرد که مردم مراقب تماس‌ها و پیامک‌های جعلی باشند و در این باره گفت: ما هنوز پیامکی ارسال نکرده‌ایم اما مردم شروع به ارسال پیام به سرشماره ۶۳۶۹ کرده‌اند که اصلا نیازی به آن و همچنین مراجعه حضوری نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۷ ۱۴:۴۵

عقل ناقص من میگه اون پیر مرد یا پیر زنی که خط به نام خودش نیست باید الان تو این وضعیت بره سطح شهر با کارت ملی که یه سیم کارت بگیره،

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۷ ۲۳:۳۲

خسته نباشید ولطف میکنید پیگراین کار هستین خسته نباشین

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۰۳:۵۲

سلام این 6369 برای من پیام اومده که کد ملی بفرستم هرکاری میکنم ارسال نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۰۷:۵۸

باسلام من کدملی را مینویسم ارسال نمیشود

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۰۸:۰۹

ببخشید اون سیم کارتی که توی بانک ثبت کردیم برای ارسال تراکنش های کارت،به اون شماره پیامک میفرستند؟؟؟یا به هر شماره ای که بنام سرپرست خانوار باشه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۰۹:۵۷

سلام : افرادی کهنسالی که تلفن همراه نداشته وقادر به استفاده از آن نیستند بایدچکار کنند

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۱:۰۹

به من پیامک از رفاه اومده کد ملی خودمو با خط خودم که بنامم هست به سر شماره ۶۳۶۹ میفرستم اما همش مینویسه ارسال ناموفق

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۱:۴۰

هرچه کد ملی ارسال نمودم به 6369 امکان ارسال پیام نبوده و ارسال نشده و شماره سر شماری گیرنده امکان ارسال نرارد

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۱:۵۰

سلام. من با سيم كارتي كه سالهاست استفاده مي كنم اما به نام خودم نيست براي يارانه ثبت نام كرده ام و الان هم با همون شماره برام پيامك از وزارت رفاه ارسال شد. الان بايد چكار كنم؟ با سيم كارت ديگه اي كه به نام خودم باشه ولي تا حالا استفاده نكردم كد ملي ارسال كنم يا با همان شماره قبلي كه الان هم از وزارت رفاه برام پيامك آمد؟ تو رو خدا يكي جواب درست بده بدونم بايد چكار كنم؟ توي خبر يه جا نوشته با همان شماره اي كه پيامك آمده ارسال كنيد يه جا گفته حتما با شماره اي كه بنام سرپرست باشه. بالاخره امثال من چكار كنيم؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۳

با سلام من پیامک وزارت رفاه برام نیومده چکار کنم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۲:۱۹

سلام و خسته نباشید خدمت وزارت رفاه همسرمن سرپرست فرزندم هستش رفتم براش خط مالکیت بخرم گفتن نمیش الان من خیلی گرفتارم و جز یارانه هیچ معشیتی یا حمایتی دریافت نکردم الان برای وام یک میلیونی چطور اقدام برای گرفتنش بکنم راهنمایی کنین ممنونم...ایا میش از خط مالکیت خودم شماره ملی اورا بفرسم منتظرجوابتان هستم ..یاعلی

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۲:۴۰

اگر شماره تلفن تغییر کرده باشد چکار باید بکنیم/

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۴:۴۲

اصلا هرچی ارسال میکنیم پیامک ارسال نمیشود

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۵:۱۵

سلام ببخشید همسرم درارسال کد ملی از دو گزینه ای که روی صفحه ی پیامک امده نا خواسته گزینه ی اشتباه را زده است باید چکار کنیم که وام یک میلیونی را بتوانیم بگیریم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۵:۳۰

ای کاش وام به همه یارانه بگیران داده می شد و افرادی که نمی خواستند به سر شماره 6369 پیامک انصرافی می دادند چون بسیاری از یارانه بگیران خط موبایل به نام خود ندارند.و در این روزهای کرونایی تهیه سیم کارت از دفاتر پیشخوان باعث ازدحام افراد می شود.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۷:۱۵

سرپرست خانوار الان شماره تلفن نداره.اگه براش تهیه کنیم کجاباید این شماره ثبت بشه ک دولت بدونه مال سرپرست خانواره؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۷:۴۷

سلام من کد ملی رو برای شماره ۶٣۶٩ میفرستم ولی میگه ارسال پیام ناموفق

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۷:۵۱

چرا پیام به سایت برای وام یکملیونی نمیرود

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۱۹:۲۳

من جز یارنه بگیر ها هستم smsکه برایم ارسال شده با تلفن همراه به اسم خودم ارسال می کنم ارو می ده و ارسال نمی شود

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۲۰:۲۵

سلام چرا پیامک که وزارت رفا فرستاده ۶۳۶۹ کدملی رامیفرستم وخط هم بنام خودم هست ارسال نمیشه من یه کارگرم ۳ ماهه بیکار ومستاجرم ازداخل خونه مردمی مثل من خبردارید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۸ ۲۱:۳۲

اقا هرچی میفرستیم ارسال نمیشود

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۹ ۰۱:۰۷

باسلام خواهشمند است با توجه به اینکه تعداد زیادی از سرپرستان خانوار شماره موبایل ثبت شده به نام خود ندارند، نسبت به تمدید زمان ارسال پیامک به سامانه مربوطه ( که فرصت برای تهیه سیمکارت برای سرپرستان فراهم شود) با مسولین مربوطه در میان بگذارید

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۹ ۰۱:۵۷

من سیمکارتم بنام خودمه ولی ورقت کدملیمو میفرستم جواب میده «... لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط مدملی خودرا به سرشماره 6369 ازسال فرمایید. باید چکار کنم؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۹ ۱۲:۴۰

سلام بنده در چند مرتبه پیامک انجام دادم ولی با کلمه ناموفق مواجه شدم . حالا باید چه کار کرد ممکن هست منو راهنمای کنید .