• پنجشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99012816483
  • خبرنگار : 30077

برگزاری آموزش‌های الکترونیکی و آنلاین توسط جهاددانشگاهی استان سمنان

برگزاری آموزش‌های الکترونیکی و آنلاین توسط جهاددانشگاهی استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون آموزش جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری تمام دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و علمی کاربردی به صورت الکترونیکی (آنلاین) خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: در راستای شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری در سطح کشور، مرکز آموزش الکترونیکی جهاددانشگاهی استان سمنان با ارائه شیوه جدیدی از آموزش، شرایط جدیدی به منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران و با هدف تداوم آموزش ها، نسبت به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به صورت مجازی و آنلاین فراهم کرده است.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی آنلاین مکالمه زبان انگلیسی، طبق برنامه‌ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران و مدرسین هر سطح از اوایل اسفندماه شروع شده و هم اکنون نیز به طور گسترده و با طیف وسیعی از فراگیران در حال اجرا است.

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در کنار دوره های آموزشی زبان خارجی، برنامه ریزی جهت اجرای دوره های آموزشی تـکنـسیـن داروخـانـه، دستیار کنار دندانپزشک، کمک های اولیه و دوره های عمومی و تخصصی کارکنان دستگاه های اجرایی نیز با اعطاء گواهینامه معتبر از جهاد دانشگاهی به صورت مجازی و آنلاین در حال پیگیری جهت اجرا است.

منصفی راد تصریح کرد: این مرکز برای برگزاری کلیه دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت خود به صورت مجازی و آنلاین برای ترم بهار نیز با ارائه ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف برنامه‌ریزی کرده است که از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه تمام آموزش های مجازی به صورت همزمان و غیر همزمان ارائه می شود، اضافه کرد: به این صورت که در آموزش همزمان همه افراد با هم وارد سامانه آنلاین می‌شوند و آموزش ها بصورت همزمان و کاملاً الکترونیکی ارائه می شود، اما در آموزش غیر همزمان آموزش به صورت یک محتوای الکترونیکی صوتی و تصویری تولید شده است و کاربر هر زمانی که قابلیت آموزش پذیری را داشته باشد می‌تواند از محتواهای آموزشی بهره گیرد.

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین اظهار کرد: امکان مباحثه و پرسش و پاسخ با مدرسین در حین ارائه آموزش آنلاین و مجازی و پس از آن فراهم است،

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۳۳۳۷۰۰۰-۳۳۳۶۰۹۸۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha