• پنجشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99012816752
  • خبرنگار : 50300

برگزاری نخستین جلسه دفاع پایان‌نامه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی دزفول

برگزاری نخستین جلسه دفاع پایان‌نامه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی دزفول

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از برگزاری اولین جلسه دفاع پایان‌نامه به صورت مجازی در این دانشگاه خبر داد.

علی ظاهرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روز چهارشنبه (۲۷ فروردین) برای نخستین بار جلسه دفاع از پایان‌نامه یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد گروه مهندسی شیمی این دانشگاه با موفقیت و به صورت وبینار برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور داوران، اساتید راهنما و استاد مشاور به صورت مجازی و در سامانه مجازی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول (lms.jsu.ac.ir) با موفقیت برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: تا ۳۱ فروردین ماه امسال، از حدود ۲۰ پایان نامه به صورت آنلاین دفاع می‌شود.

ظاهرزاده در خصوص برگزاری آموزش مجازی افزود: پیش از این آموزش مجازی در سطح دانشگاه نداشتیم که با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا در کشور، زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش مجازی به صورت آنلاین و آفلاین فراهم شد.

وی با بیان اینکه برگزاری آموزش مجازی به صورت آنلاین یا آفلاین به تشخیص استاد موردنظر انجام می‌شود، ادامه داد: از هفته سوم اسفندماه سامانه مدیریت آموزش مجازی در دانشگاه جندی شاپور دزفول راه اندازی شده و اساتید، خود را با این آموزش همراه کرده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: تاکنون ۴۰۰ ساعت محتوای آفلاین در سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برای عدم حضور دانشجویان در دانشگاه و مبارزه با ویروس کرونا تهیه شده است.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از کلاس‌های مجازی بیان کرد: تاکنون استقبال دانشجویان از کلاس‌های مجازی خوب بوده و ۲ هزار و ۲۴۰ نفر از دانشجویان در این سامانه وارد شده‌اند و به تدریج بر این آمار افزوده می‌شود. دانشجویان منتظر حذف ترم یا درس نباشند زیرا در حال حاضر هیچگونه درخواستی بررسی نخواهد شد و دانشجویان مکلف به دریافت آموزش‌های مجازی هستند.

ظاهرزاده با بیان اینکه آموزش دروس تئوری به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت: درخصوص نحوه برگزاری امتحانات هنوز تصمیم گیری نشده است که به محض تصمیم گیری در این خصوص، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در پایان گفت: درخصوص برگزاری کلاس‌های رشته‌های عملی مانند رشته معماری که دروس عملی هستند نیز در حال برنامه ریزی و تصمیم گیری هستیم که پس از برنامه ریزی، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha