• پنجشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 99012816895
  • منبع : سازمان برنامه و بودجه

تاکید نوبخت بر استمرار اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان در سال ۹۹

تاکید  نوبخت بر استمرار اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان در سال ۹۹

محمدباقر نوبخت بر استمرار اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان در سال ۹۹ تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه مشترک نمایندگان اکثر تشکل‌های فرهنگیان و مسئولین وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور عصر امروز در سازمان برنامه و بودجه کشور به ریاست محمدباقر نوبخت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مسئولان وزارت آموزش و پرورش گزارشی از نحوه اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آن وزارت‌خانه را ارائه کردند.

سپس نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان با اشاره به نحوه و آثار اجرای همزمان نظام رتبه بندی و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید کردند که این موضوع موجب شده است تا رتبه‌های مختلف اعم از پایه، ارشد، خبره و عالی همه در یک سطح قرار گیرند و عملا اهداف نظام رتبه بندی مخدوش و باعث نارضایتی بخشی از فرهنگیان شده است.

پس از ارائه نقطه نظرات نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان، دکتر نوبخت با تایید وارد بودن نقدهای فرهنگیان بر نحوه اجرای همزمان رتبه بندی و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار داشت: هرچند دولت به منظور تکریم فرهنگیان مبالغ و اعتبارات قابل توجهی را برای اجرای نظام رتبه بندی و همچنین افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اختصاص داد لکن به دلیل عدم تحقق اهداف نظام رتبه بندی که خاص و ویژه فرهنگیان است باید این نظام همچنان از ابتدای سال ۹۹ استمرار یابد که این جمع بندی مورد تایید سایر اعضا قرار گرفت.

از این رو مقرر شد تا چگونگی سازوکار استمرار نظام رتبه بندی در جلسه ای که روز جمعه ۲۹ فروردین با حضور نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان و مسوولان نظام آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می شود کارشناسی و تدوین ونتیجه آن در جلسه روز شنبه ۳۰ فروردین ۹۹ با حضور دکتر نوبخت نهایی و با فوریت اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۹ ۰۰:۰۵

چرا رتبه بندی وقانون فصل دهم از خدمات کشوری شامل حال بازنشستگان فرهنگی نشد؟مگر انها جزء فرهنگیان این کشور نبودند؟چرا قانون را سلیقه ای انجام میدهیدوبین فرهنگیان این همه اختلاف ایجاد می کنید؟چرا باید درفاصله کمتر از چند ماه بازنشستگی حقوق شاغلین تقریبا دو برابر بازنشستگان شود؟ظلم بالاتر از این که به جای همسان سازی حقوق شاغلان با بازنشستگان ،هر روز این اختلاف را بیشتر می کنیدو هر روز به تعداد دروغ هایتان افزوده می شود.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۹ ۰۰:۰۶

... علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ضریب حقوق، حداقل و حداکثر حقوق کارمندان شاغل مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری را به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد. این یعنی جناب ترکمن با عجله و هر چه سریع تر دستور احکام سال 99 را صادر فرمودند تا مبادا اصلاحی صورت بگیرد.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۹ ۱۱:۰۵

سلام ،... چرا بازخورد عملكرد خود را بررسي نميفرماييد و يا حداقل از طريق جرايد و رسانه ها پيگير نشده و شايد روابط عمومي سازمان برنامه و بودجه اين توان و پتانسيل را ندارد، جنابعالي در كشوري مدير هستيد كه داراي مردمي فهيم و داناست ، و براي كشور نميتوان با آزمون و خطا برنامه ريزي كرد، و برنامه خاص هم نداريد ، استدعاميكنم بيش از اين براي مملكت ايجاد هزينه نكنيد.