• یکشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99013118736
  • خبرنگار : 30054

ویزور، تماشای انیمیشن برای همه‌ی سلیقه‌ها و همه سنین

ویزور، تماشای انیمیشن برای همه‌ی سلیقه‌ها و همه سنین

ویزور،یک vod اختصاصی انیمیشن است که در آن علاوه بر تماشای انیمیشن امکان دانلود آن هم وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویزورکیدز، در سایت و اپلیکیشن ویزورکیدز می‌توانید به صدها انیمیشن دوبله فارسی جدید دسترسی داشته باشید. همچنین بهترین کارتون‌های دهه‌ی ٦٠ ، انیمیشن‌های آموزشی، انیمیشن‌های روز دنیا، شعر و آهنگ و لالایی از دیگر بخش‌های موجود در ویزورکیدز هستند.

چرا ویزور را انتخاب کنیم؟

ویزور برای همه‌ی گروه‌های سنی از خردسالان (زیر ٤ سال) تا بزرگسالان کارتون‌های متنوع دارد. دانلود انیمیشن های جدید مثل فروزن 2 آن هم تنها مدت کوتاهی بعد از پخش در سینماهای دنیا و دسترسی به انیمیشن‌های نوستالژیک که در دهه‌ی ٦٠ از تلویزیون پخش می‌شدند مثل کارتون قدیمی «هاچ زنبور عسل»، «زنان کوچک» و «خانواده دکتر ارنست» که هنوز هم جالب و دیدنی هستند، انیمیشن‌های محبوبی مثل بچه رئیس دوبله فارسی و پرندگان خشمگین ، تمام قسمت‌های کارتون باب اسفنجی دوبله فارسی و صدها عنوان جذاب و تماشایی دیگر، تنها بخشی از دنیای جذاب ویزورکیدز است.

انیمیشن‌ها در این سایت بر اساس گروه سنی مرتب شده‌اند و محتوای آنها تایید شده هستند، بنابراین والدین می‌توانند با اطمینان خاطر برنامه‌ی مورد نظرشان را برای کودک انتخاب کنند. همچنین والدین می‌توانند از قسمت نوار بالای سایت، به وبلاگ ویزور سر بزنند و از مطالب مفید آن بهرمند شوند؛ مطالبی که در حوزه‌های روانشناسی کودک و معرفی انیمیشن‌ها هستند و جنبه‌ی آموزشی دارند.

ویزور و یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن

شورای فرهنگی بریتانیا که در زمینه‌ی فرصت‌های آموزشی و فرهنگی در عرصه‌ی بین‌الملل فعالیت دارد در پژوهشی اظهار داشت که تماشای برنامه‌هایی با زبان خارجی تاثیر بسزایی در یادگیری زبان دوم برای کودکان دارد. کارتون‌ها ابزار قدرتمندی در یادگیری زبان محسوب می‌شوند زیرا کودک در حین تماشا و لذت بردن از آن، با آوای زبان خارجی آشنا می‌شود و تلفظ صحیح واژگان را به صورت ناخودآگاه یاد می‌گیرد. در بخش انیمیشن زبان اصلی در ویزور، می‌توانید به انیمیشن‌های روز با زبان اصلی دسترسی داشته باشید. مثلا سریال پربیننده‌ی «خوکی به نام پپا» یا همان پپا پیگ، اکنون در ١٨٠ کشور دنیا نشان داده می‌شود و گزینه‌ی بسیارخوبی برای خردسالان است تا حین آشنایی با نکات جدید، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. همچنین انیمیشن‌های سینمایی جدید مثل سونیک خارپشت ، ابتدا به صورت زبان اصلی در سایت قرار می‌گیرند.

استفاده و دسترسی آسان در هر کجا

با نصب اپلیکیشن ویزور بر روی موبایل یا تبلت خود و خرید اشتراک می‌توانید در هر زمان و هر کجا به آرشیوی از بهترین انیمیشن‌های دنیا دسترسی داشته باشید. نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن را می‌توانید از بازار به صورت رایگان دریافت و نصب کنید. به آن دسته از کاربرانی که سیستم عامل ios دارند نیز باید بگوییم که برای دسترسی به سایت جای هیچ نگرانی نیست. شما می‌توانید از طریق موتور جستجو (Safari)، نام «ویزورکیدز» را جستجو کنید. بعد از ورود به سایت، گزینه‌ی add to home screen را بزنید. به این ترتیب می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید به آسانی به ویزور دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از ویزور نیاز به تهیه اشتراک دارید. بنابراین می‌بایست ابتدا در نوار بالا در قسمت «حساب کاربری» شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در این مرحله کدی برای تلفن همراه شما ارسال می‌شود. کد را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا عضو شوید. حالا می‌توانید اشتراک تهیه کنید. برای خرید اشتراک کافی است از همان نوار بالای سایت یا اپلیکیشن گزینه‌ی خرید اشتراک را انتخاب کنید و بسته به انتخاب خود (از یک ماه تا یک سال) اشتراک بخرید. شما همچنین می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم از تماشا و دانلود انیمیشن در سایت و اپلیکیشن ویزور لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha