• دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99020100426
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر:

جامعه باید همچنان نسبت به کرونا حساس باشد

جامعه باید همچنان نسبت به کرونا حساس باشد

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت جدی و سختگیرانه نظارت بر این پروتکلها از سوی واحدهای صنعتی استان تاکید کرد.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با محوریت واحدهای صنعتی استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت کار واحدهای صنعتی و اقتصادی در استان؛ ضرورت دارد این واحدها با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و نظارت مدیران بر این پروتکل ها به فعالیت بپردازند.

وی بیان کرد: باز شدن برخی صنوف به معنی عادی شدن شرایط مقابله با کرونا نیست؛ ادامه تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز مذهبی نشان دهنده این است که مقابله با کرونا همچنان جدی است.

استاندار بوشهر گفت: با تلاش تیم پزشکی و کادر درمانی و همکاری مردم، کشور ما در مقابله با کرونا وضعیت مناسب تری در مقایسه با کشورهای بزرگ دارد اما این به معنی این نیست که از مقابله با کرونا غفلت کنیم.

گراوند افزود: جامعه باید همچنان نسبت به بیماری کرونا حساس باشد چرا که اگر غفلت کنیم شاهد اتفاقات تلخی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، مقام عالی دولت در استان بوشهر بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت جدی و سختگیرانه نظارت بر این پروتکل ها از سوی واحدهای صنعتی استان تاکید کرد و گفت: مدیران واحدهای صنعتی استان، نظارت جدی و سخت گیرانه بر رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را در واحدهای مربوطه انجام دهند.

وی با قدردانی از وزیر نفت در ابلاغ دستورالعمل های سخت گیرانه برای رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با کرونا افزود: هرگونه اغماض و سهل انگاری در این زمینه ما را پشیمان می کند.

عبدالکریم گراوند بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف استان تاکید کرد و افزود: هر واحد صنفی که این پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند پلمپ می شود و دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و اتاق اصناف نسبت به نظارت برای رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha