• دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99020100708
  • منبع : نمایندگی سمنان

انتصاب 66 امین برای موقوفات استان سمنان

انتصاب 66 امین برای موقوفات استان سمنان

ایسنا/سمنان مسئول هماهنگی و پیگیری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در راستای اجرای تدابیر جدید رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، 66 امین برای موقوفات استان سمنان منصوب می شوند.

علی عزالدین اظهار کرد: با ابتکار ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص احیای ماده ۵ قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین در راستای سیاست‌های دولت در برنامه جامع نظام اداری جهت واگذاری اداره امور موقوفات به شخص یا اشخاص معروف به امانت، متدین، متعهد و توانمند دارای طرح و برنامه برای موقوفات اقدام به شناسایی و به‌کارگیری امین یا هیئت‌امنای موقوفات و رقبات وقفی کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان  وی افزود: شکوفایی، افزایش بهره‌وری، اجرای امینانه نیات واقفین، افزایش نقش مشارکت‌های مردمی  و درآمد دار کردن موقوفات فاقد درآمد و همچنین حفظ و صیانت از حقوق موقوفات کاهش تصدی‌گری و افزایش سطح اعتماد مردم به سنت حسنه وقف از مهم‌ترین اهداف این برنامه سازمان اوقاف و امور خیریه است.

مسئول هماهنگی و پیگیری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بر اساس این اهداف دستورالعمل نحوه انتخاب و به‌کارگیری امین یا هیئت‌امنای موقوفات و  رقبات وقفی ابلاغ شد و بر اساس این دستورالعمل و مفاد آیین‌نامه آن، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تاکنون شناسایی ۶۶ نفر از داوطلبان علاقه‌مند به خدمت در این حوزه جهت صدور حکم امانت اقدام شده است.

وی گفت: احکام تعدادی از امنای موقوفات استان در مراسمی با حضور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مشهد اهدا شد و مشغول به فعالیت بر اساس شرح وظایف خود شده‌اند.

عزالدین خاطرنشان کرد: هر یک از هم استانی‌های عزیز چنانچه تمایل دارند به‌صورت افتخاری به‌عنوان امین موقوفه نسبت به اداره موقوفات اقدام نمایند می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و یا دفتر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان مراجعه و یا با شماره تلفن 6-33322195 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha