• سه‌شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99020200937
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز خبر داد

موافقت دولت با مشارکت در تکمیل کمربند شمالی کرج

موافقت دولت با مشارکت در تکمیل کمربند شمالی کرج

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و جلب مشارکت دولت برای تامین بخشی از اعتبارات جهت تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج خبر داد.

عزیزالل شهبازی روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به بازدیدی که هفته گذشته از کمربند شمالی کرج صورت گرفت، افزود: بنده و شهردار کرج از ابتدای مسئولیت در خصوص عمران و آبادانی و طرح‌های توسعه‌ای کرج که باعث می‌شود در حوزه راه بخشی از مشکلات ترافیکی مردم حل شود، هم نظر شده و برنامه‌های مشترکی داریم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: جای خرسندی دارد، طی دیداری که با همراهی شهردار کرج با رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، در تعاقب همراهی‌ها و عنایات دکتر نوبخت به طرح‌ها و پروژه‌های راهسازی البرز، مشارکت دولت در پروژه مهم کمربند شمالی کرج مورد موافقت قرار گرفت.

شهبازی گفت: در سال گذشته پس از افتتاح پروژه امتداد آزادراه شهید همت در البرز، طی فشارها و پیگیری های جدی، این پروژه پویاتر شد.

وی افزود: در بازدید هفته گذشته، وعده داده بودم که تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت دولت در این پروژه داشته باشم چراکه این ۱۷.۵ کیلومتر راه، بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی کرج را حل می‌کند و شهردار و شورای اسلامی شهر از این پروژه حمایت کرده‌اند.

استاندار البرز اضافه کرد: در خصوص جلب مشارکت دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج به دیدار دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور آمدیم، که موافقت و همراهی ایشان جای بسی قدردانی دارد.

وی گفت: البته در این دیدار در خصوص مباحث دیگری از جمله حمل و نقل عمومی شهری نیز گفت و گو شد و از تسهیلاتی بهره‎‌مند شدیم که تاکنون فقط سه شهرداری در کشور از آن بهره برده اند. شهردار نیز نامه‌ای در این خصوص به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه داد.

شهبازی افزود: در خصوص تهاتر بدهی‌هایی که شهرداری کرج داشته نیز برای سال ۹۹ دستور خوبی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شد.

وی عنوان کرد: به طور حتم دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنایت ویژه‌ای به استان البرز دارد و پس از فعالیت جبهه‌های کاری پروژه کمربند شمالی کرج، طی هفته‌های آتی شاهد حضور معاون رئیس جمهور در محل این پروژه خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: در خصوص قطار شهری کرج نیز گزارشی ارائه شد، موضوعاتی مربوط به چرمشهر- آبیک و هشتگرد- طالقان هم مطرح شد تا این پروژه ها امسال به سرانجام نیکی برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۳ ۱۱:۱۴

بسیار عالی دولت تدبیرو امید الحق والانصاف در استان البرز کم نگذتشته است حتی در بدترین شرایط فشار مالی