• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99020302161
  • منبع : نمایندگی ایلام

رئیس خانه مطبوعات استان خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت

ایسنا/ایلام رئیس خانه مطبوعات ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت خبر داد.

رئیس خانه مطبوعات ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی و نمایندگی رسانه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها در استان ایلام تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شد.

«عبدالحمید کرمی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این جشنواره به  دلیل استقبال اصحاب رسانه و شیوع ویروس کرونا،  تا 31 اردیبهشت تمدید و اختتامیه‌ی آن در دهه‌ی اول خرداد برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: آثار ارسالی باید از اول مهر ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹ در یکی از مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی دارای پروانه انتشار منتشر شده باشند.

رئیس خانه مطبوعات ایلام تصریح کرد:  این جشنواره با هدف حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش های مختلف، ایجاد رقابت سالم بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل های مختلف سال برای تولید آثار فاخر و ارزشمند، تلاش برای ارتقای کیفی و محتوای تولیدی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و کمک به توسعه فضای رسانه‌ای برگزار می شود.

کرمی زمینه‌های جشنواره را بخش آزاد، سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه و بخش ویژه  شامل انتخابات و مشارکت ملی، گام دوم و انقلاب اسلامی، روند توسعه استان بانگاه به زیرساخت‌های ارتباطی و مواصلاتی و سرمایه گذاری، طبیعت و محیط زیست، آسیب های اجتماعی، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  بخش ویژه این جشنواره نیز اختصاص به همه آثار تولیدی مطبوعاتی در محور کرونا دارد، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر سه اثر در بخش ویژه، حداکثر سه اثر در سه زمینه بخش آزاد و سه اثر نیز برای بخش جنبی جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس خانه مطبوعات ایلام تصریح کرد: شیوه داوری آثار، ساختاری و مبنای بررسی رعایت اصول و شاخص های  روزنامه نگاری است و در صورتی که آثار واصله شرایط کمی و کیفی احراز رتبه را نداشته باشند داوران در زمینه‌های مربوطه هیچ اثری را معرفی نخواهند کرد.

کرمی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان باید اصل اثر را به علاوه فایل word اثر را تحویل دبیرخانه دهد، یا به شماره  ۰۹۱۸۴۶۴۶۲۲۴ و  ایمیل ilampressfestival2.98@yahoo.com    ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha