• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020302541
  • خبرنگار : 30054

کرونا و کسب‌وکارها، تهدید یا فرصت؟

کرونا و کسب‌وکارها، تهدید یا فرصت؟

بیش از یک ماهی است که زندگی روزمره تمامی ما از تغییر در عادت‌های رفتاری گرفته تا تغییر در روابط اجتماعی تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا،

بنابر اعلام ژاکت، با پیدایش این اپیدمی جهانی مخصوصا در ایام قرنطینه می‌توان گفت به طور کلی سبک زندگی تمام مردم جهان و نه فقط ایرانیان دگرگون شده است.

کرونا تهدید جدی برای کسب‌وکارهای سنتی

در این بین، با وضع محدودیت های اجتماعی از طرف نهادهای مربوطه، به جهت کنترل انتقال این بیماری فراگیر، برخی کسب و کارها و اصناف مجبور به تعطیلی کامل شدند و متاسفانه برخی نیز به دلیل کاهش چشمگیر فروش و درآمدشان ناچارا به تعدیل نیرو تن دادند. این موضوع یک تهدید جدی برای اکثر کسب و کارها مخصوصا مشاغلی است که صرفا به شیوه های سنتی فعالیت می کنند.

ولی این معضل جهانی، برای برخی کسب و کارها یک فرصت برای جهش و افزایش فروش بود. کسب و کارهایی که صرفا به روش های سنتی برای فروش محصولات یا عرضه خدمات خود اکتفا نکرده بودند و بستری برای ارائه آنلاین خدمات و محصولات خود زمینه سازی کرده بودند.

شاید تا قبل از دوران قرنطینه اهمیت وجود روش‌های آنلاین برای فروش محصولات و خدمات تا این میزان برای همگان جلوه نکرده بود. این اتفاق باعث شد که کسب و کارهای سنتی و آفلاین لزوم و ضرورت داشتن یک وب سایت اینترنتی یا اپلیکیشن موبایل برای ثبت سفارش و ارتباط با مشتریان خود را بیش از پیش درک کنند.

اهمیت سایت های اینترنتی در تبدیل تهدید کرونا به فرصت

اگر اپیدمی کرونا در دهه های قبل و دورانی که بستر اینترنت و ضریب نفوذ آن در بین مردم به مقدار زمان حال نبود، اتفاق افتاده بود، این موضوع صرفا تهدیدی برای کسب و کارها به شمار می آمد ولی اکنون به لطف ابزارهای فروش و عرضه آنلاین، می‌توان این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد و در شرایط کنونی سهمی از بازار فروش آنلاین در حوزه مرتبط با کسب و کار خود بدست آورد. همچنین پس از این دوران نیز در کنار بازار سنتی از امکانات بازار آنلاین همچنان بهره‌ برد.

اما اگر کسب و کاری که به هر دلیل تاکنون بستر مناسبی برای ارائه محصولات و خدمات خود در فضای آنلاین مهیا نکرده باشد، اکنون باید چه کار کند؟

آیا در این ایام زمان کافی برای راه اندازی یک سایت اینترنتی وجود دارد و هزینه ایجاد آن در زمان کنونی توجیه اقتصادی دارد؟

در ادامه به پاسخ این سوال و ارائه یک راه حل بهینه می پردازیم.

بهترین روش راه اندازی سایت فروشگاهی در ایام کرونا چیست؟

به طور قطع راه اندازی یک سایت اینترنتی مخصوصا در برهه کنونی صرفه و توجیه اقتصادی خواهد داشت. البته اگر از مسیر صحیح پیگیری نشود این فرآیند هم زمان بر است و هم چالش های مربوط به خود را خواهد داشت. اکنون اگر به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنیم با توجه به حجم بالای درخواست‌ها در این زمینه، هم متحمل صرف هزینه بسیار خواهید شد و هم انجام سفارش شما با صرف زمان زیاد به طول خواهد انجامید. ولی این تنها راه داشتن یک وب سایت حرفه‌ای نیست. با وجود سیستم های آماده ای چون وردپرس که خود شما می توانید با استفاده از آن به راحتی سایت خود را راه اندازی کنید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. سیستم اماده وردپرس بستری را فراهم کرده است که در کمترین زمان و هزینه بتوانید یک وب سایت حرفه‌ای طراحی کنید. بدون نیاز به دانش برنامه نویسی!

استفاده از خدمات ژاکت به صرفه ترین و کوتاه ترین راه برای راه اندازی سایت فروشگاهی

ژاکت معتبر ترین مارکت وردپرس در ایران است که شما می‌توانید به کمک محصولات آن در کمترین زمان و با کمترین هزینه انواع وب سایت را راه اندازی کنید. به عنوان مثال شما با یک قالب فروشگاهی وردپرس که از ژاکت تهیه می کنید می توانید بدون نیاز به هیچ دانش خاصی از برنامه نویسی، سایت اینترنتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. به کمک محصولات متنوع ژاکت این امکان را خواهید داشت که انواع وب سایت فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، چند منظوره، آگهی و دایرکتوری، خبری و مجله‌ای، پزشکی، رزرو و.... راه اندازی کنید. هر محصول در ژاکت با ۶ ماه گارانتی بازگشت وجه،‌ پشتیبانی تضمین شده و بروز رسانی خودکار و مادام العمر به شما ارائه می‌شود

کسب و کارهای سنتی که تاکنون از خدمات ژاکت بهره‌مند نشده‌اند می‌توانند با کد تخفیف ژاکت zhaket20 پس از ثبت نام در ژاکت و تکمیل پروفایل خود، از ۲۰٪ تخفیف در اولین خرید خود بهره‌مند شوند. البته پلن های مختلفی برای ارائه کد تخفیف zhaket وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا پرسش کارشناسان ژاکت همواره پاسخگویی شما هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی