• پنجشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99020402859
  • منبع : نمایندگی کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد:

پرداخت ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش صنعت

 پرداخت ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش صنعت

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سال گذشته ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش صنعت پرداخت شده است.

محمد دره وزمی امروز(4 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم شعار سال را که رونق تولید بود محقق کنیم، اظهار کرد: در سال گذشته به میزان ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش صنعت تزریق کردیم که اتفاق خوبی بود و امیدواریم در سال جاری نیز این اتفاق بیفتد.

وی همچنین پرداخت ها از محل تبصره ۱٨ به واحدهای صنعتی استان را راضی کننده ندانست و افزود: در سال گذشته تنها ۲۶ میلیارد تومان از این محل پرداخت شد که معادل ۶۵ صدم درصد پرداخت های کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: با توجه به تداوم ماده ۱٨ در سال جاری امید داریم امسال بانک ها در پرداخت تسهیلات عملکرد بهتری داشته باشند تا تولید استان همچنان رونق داشته باشد.

درە وزمی با بیان اینکە خود را همچنان مکلف بە حمایت از تولید و صنعت استان می دانیم، گفت: تلاش خواهیم کرد تامین تسهیلات مورد نیاز و مواد اولیە واحدها با مشکل مواجە نشود تا شعار سال کە از جانب مقام معظم رهبری بە سال جهش تولید نامگذاری شدە کاملا در استان محقق شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از بانک ها، دستگاههای خدمات رسان و دیگر دستگاه های اجرایی درخواست کرد همه نوع مساعدت و همکاری را با واحدهای تولیدی داشته باشند.

وی افزود: امسال ۲۶ هزار میلیارد تومان طرح صنعتی و تولیدی معرفی شده اند که بخشی از آنها پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای دارند و لازم است بانک ها خود را متولی به ثمر نشستن آن طرحها بدانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۴ ۱۷:۲۰

بیایید دربخش مسکن سرمایه گذاری کنید گرانی درمسکن بیدادمیکند درحالیکه تمام مصالح ساختمان درایران تولیدمیشود چرا بایدمردم نتوانندیک اپارتمان هشتادمتری بخرند همش شده دلال بازی