• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 99020603807
  • خبرنگار : 71498

صدور کارت سوخت ۴۰ روز طول می‌کشد

صدور کارت سوخت ۴۰ روز طول می‌کشد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر با توجه به این‌که میزان تقاضا برای کارت سوخت کاهش پیدا کرده، بازه زمانی تولید و صدور کارت سوخت حدود ۴۰ روز کاهش پیدا کرده است.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که به طور میانگین ظرفیت تولید 40  هزار کارت سوخت در روز وجود دارد، اظهار کرد: میزان تقاضا در فروردین‌ماه برای کارت سوخت حدود ۱۰ هزار مورد در روز بوده است.  

وی با تاکید بر این‌که علاوه بر این درخواست‌های انباشته شده‌ای نیز وجود دارد که در حال  پیگیری و پاسخگویی به آن ها نیز هستیم، تصریح کرد: هیچ مشکلی برای تولید و صدور کارت سوخت وجود ندارد.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هر میزان تقاضا برای کارت سوخت وجود داشته باشد به آنها پاسخ خواهیم داد و در این حوزه با مشکل مواجه نیستیم و نباید نگرانی در این رابطه وجود داشته باشد.

این در حالی است که علی بختیار - عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی - به صدور کارت سوخت در مدت زمان دو ماهه اشاره کرده و گفته بود: این تعلل دوماهه توجیه پذیر نبوده و دولت الکترونیک و سامانه‌های متعددی که راه اندازی شدند باید خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشیده و آن را تسهیل کنند.

وی  بیان کرد: متاسفانه امروز اگر فردی کارت سوخت  خود را گم کند یا کارت سوخت او به هر دلیل بسوزد دو ماه بعد برای او کارت سوخت صادر می‌شود که این یک اشکال بزرگ است و هیچ توجیهی ندارد. شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و یا راهور که از زیر مجموعه دولت هستند باید در این زمینه هماهنگ باشند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسوولان چه در حوزه شرکت پخش فرآورده‌ها و چه در سایر بخش‌های دولت باید با هم هماهنگ بوده و خدمات را برای مردم آسان کنند. نارضایتی‌ها در خصوص تاخیر صدور کارت‌های سوخت هیچ توجیهی ندارد و دستگاه‌های نظارتی باید به دقت عمل کنند. دولت باید به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۶ ۲۲:۰۵

تا شما بخواید بفرستید دولت تصمیمش عوض شده تک نرخی کرد بنزینو

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۶ ۲۲:۰۶

باسلام من الان ۷۰روزه ثبت نام کردم هنوزهیچ خبری نیس باباچراهیچکس جوابگونیست

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۷ ۰۸:۴۵

با سلام بنده الان سه ماه است ماشین صفر خریده ام هنوز کارت سوخت من را تحویل نداده اند، چگونه ادعا می شود صدور کارت سوخت40 روز طول می کشد. لطفا این نظر بازتاب کنید و محافظه کاری نکنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۷ ۱۳:۲۶

... بنده الان بیش از دو ماه است اقدام کردم ولی تا حالا موفق به دریافت کارت نشدم واین مدت از اول سهمیه بندی تاکنون بنزین آزاد زدم کجاست حکومت عدل الهی کمی به خودتان بیایید دولت الکترونیک یعنی سرعت دقت ولی در ایران یعنی بی نظمی ...

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۰۷ ۱۵:۵۸

حدودا بیشتر دوماه میباشد که درخواست کارت سوخت نمودم ولی تابحال صادر نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۰ ۰۵:۲۱

من در تاریخ ۹۸/۱۱/۲۶ درخواست صدور کارت سوخت دادم تا امروز که دهم خرداد سال ۹۹هست کارت سوخت من صادر نشده ۱۰۰روز گذشت مسیولین صد آفرین دارن

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۵

دو ماه است درخواست دادم نیومده بنازم این دولت ...

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۰:۱۵

... 26 فروردین از ایرانخودرو ، خودرو ام را تحویل گرفتم تا الان که 7 مرداد هست کارت سوخت نیامده، در سایت هم از همان اول میزنه برای صدور رفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۰۹:۱۴

چهارماه هیچ خبری نیست هیچ جا برای رسیدگی نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۱۳:۵۸

آدم اگر نمی تونه کاری کنه مسئولیت نباید قبول کنه واقعا چطوری شبا سرشون و رو بالش می زارن و میخوابن به نظر من هر کسی که مسئول این کارت سوخت یه جایی باید جواب ما ها رو بده چون قطعا اگر خودش باشه یه روزه کارت و بهش میدن ولی ما باید چند ماه منتظر باشیم . وجدان ندارن راست بگن اگر کارت نمی تونن چاپ کنن بگن هی امروز فردا نکنن از بس رفتم تو سایت چک کردم خسته شدم در حال صدور یعنی چی ؟ ماشینم واسه برج 10 98 کارت سوختش نگرفته بودم درخواست المثنی دادم از برج 3 هنوز صادر نشده . کارت رو جمع کنین به پلاک های فعال سهمیه سوخت بدین و توی جایگاه ها سیستمی بزارید که پلاک رو وارد کنیم و رمزمونو بزینم تا بنزین بزنیم دیگه مردم اسیر کارت سوخت نمی شن.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۵ ۱۲:۵۳

سلام،بیستم تیر نود و نه درخواست المثنی دادم،امروز پونزدهم آبان به دستم رسید.تموم سهمیه این پنج ماه هم توش بود.