• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020604140
  • خبرنگار : 30054

فروش ابزار آلات صنایع چوب در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش ابزار آلات صنایع چوب در فروشگاه اینترنتی چوبینر

صنعت چوب یکی از ضروری‌ترین صنایع برای ساخت لوازم مختلف زندگی از قبیل کابینت، میز، مبل، تخت و... می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، وسایل چوبی علاوه بر این که در منازل کاربرد گسترده‌ای دارند در محیط های اداری، کافه رستوران و... به کار می روند. در ساخت لوازم چوبی از ابزار و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود و مراحل ساخت این محصولات از ظرافت بالایی برخوردار است. در این متن قصد داریم اطلاعات لازم درباره یک ابزار دستی به اسم فارسی‌بر و یکی از لوازم اتصال به نام پین چوبی در اختیارتان قرار دهیم.

پین چوبی

اتصالات در ساخت محصولات چوبی نقش مهمی دارند و با چند روش مختلف از قبیل بیسکویت چوبی، دم چلچله، دوبل و پین چوبی تولید می‌شوند. پین چوبی یک تکه کوچک از جنس چوب است که در قطر، طول و ابعاد مختلفی به صورت پخ‌دار و بدون پخ تولید می‌شود. پین چوبی یک استوانه توپر می‌باشد که در مدل‌های شیاردار و بدون شیار تولید می‌شود. لازم به ذکر است که از پین چوبی که به داول چوب و دوبل چوبی نیز معروف است در ساخت عروسک چوبی، لوازم دکوری و تزیینی، مبلمان و ... استفاده می‌شود و از مزیت‌های آن این است که هنگام نصب به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

روش استفاده از دوبل چوبی

دوبل چوبی همان طور که ذکر شد در مدل و ابعاد مختلف تولید می شود که متناسب با نیاز و نوع محصول تولیدی انتخاب می گردد. روش استفاده از دوبل چوبی به این صورت است که متناسب با قطر دوبل چوبی سوراخی در نری قطعه کار ایجاد کنید، سپس دوبل را به چسب چوب آغشته کنید و درون حفره جا دهید و با کمک چکش پلاستیکی به آرامی بر روی پین بکوبید که در قطعه جای بگیرد. پس از خشک شدن یک قسمت نری قطعه کار دیگر را نیز سوراخ نموده و با همان روش با کمک چسب و چکش اتصال را تکمیل کنید.

قیمت پیم چوبی

پیم چوبی در انواع مختلفی تولید می‌شود که با توجه به تنوع ابعاد، سایز و مدل؛ قیمت‌ها نیز متنوع می‌باشد. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع پیم چوبی می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   -   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   -   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

فارسی بر

برشی که دارای کیفیت و دقت بالایی باشد نقش مهمی در زیبایی محصول دارد. ابزار آلات و ماشین آلات مختلفی برای برش چوب در کارگاه‌ها استفاده می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها فارسی بر نام دارد. فارسی بر جزء اره‌های پرکاربرد است که جهت برش اریب، عمود، ۴۵ درجه و ... به کار می‌رود. لازم به ذکر است که فارسی بر در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که به شرح زیر می‌باشند:

· فارسی بر ساده

· فارسی بر کشویی

· فارسی بر دستی

هنگام استفاده از اره فارسی بر باید دقت کنید که فشار بالایی به دستگاه وارد نشود و عملیات برش را با آرامش و مرحله به مرحله انجام دهید تا موتور و بلبرینگ های دستگاه آسیب نبینند. علاوه بر این برای بالا بردن طول عمر فارسی بر تمیز کردن آن و زدودن گرد و غبار از آن را فراموش نکنید.

فارسی بر ساده

این مدل اره فارسی بر به شکلی طراحی شده است که توانایی برش اریب را ندارد یعنی ساختار دستگاه به این صورت است که حرکت تیغه در جهت بالا و پایین می‌باشد. محور در فارسی بر ساده به صورت عمودی و ثابت است و تیغه متحرک و چرخان به آن متصل می‌شود.

فارسی بر کشویی

فارسی بر کشویی قابیلت برش عمودی، اریب، ترکیبی و... را دارد و از ویژگی‌های مثبت آن کشویی بودنش می‌باشد. فارسی بر کشویی این قابلیت را دارد که پانل‌ها و قطعات عریض را به راحتی برش بزند.

فارسی بر دستی

یکی از مدل‌های محبوب انواع فارسی بر، نوع دستی آن است. فارسی بر دستی بدون نیاز به جریان برق برای برش‌های با کیفیت استفاده می‌شود و با توجه به راحت بودن استفاده، تنظیم زاویه به سادگی صورت می‌گیرد. علاوه بر موارد بالا قطعه نگهدارنده نقش مهمی در پیشگیری از لغزش قطعه کار دارد.

قیمت اره فارسی بر  

اره فارسی بر در انواع مختلفی تولید می‌شود که با توجه به تنوع ابعاد، سایز و مدل؛ قیمت‌ها نیز متنوع می‌باشد. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع اره فارسی بر می‌توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸   -   ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶   -   ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی