• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99020604205
  • خبرنگار : 50147

شبکه ۳۰ هزار نفری حامیان ایتام و محسنین در بوشهر

شبکه ۳۰ هزار نفری حامیان ایتام و محسنین در بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: پویش "من هم یک حامی هستم" به منظور جذب ۶ هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان پیگیری می کنیم که تا کنون ۳۰ هزار نفر در شبکه حامی ایتام و محسنین استان حضور دارند.

احمد لطفی ظهر امروز شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ در نشست با خبرنگاران گفت: تعداد ۹۰ هزار نفر شامل حدود ۱۲ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند. این تعداد نفرات به شکل مددجویان طرح شهید رجایی، تبصره ۱۴ و زنان بی سرپرست از خدمات این نهاد در بخش های مختلف مستمری، اشتغال، احداث مسکن، حمایت های دانش آموزی و دانشجویی، جهیزیه و درمان بهره مند می شوند.

وی افزود: پویش "من هم یک حامی هستم" را به منظور جذب ۶ هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان پیگیری می کنیم که تا کنون ۳۰ هزار نفر در شبکه حامی ایتام و محسنین استان حضور دارند.

این مسئول اظهار کرد: در سال گذشته حامیان ایتام و فرزندان محسنین (افراد داری بدسرپرست) ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان یتیم تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر کمک کرده اند که به شکل مستقیم به حساب های این افراد واریز شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: هم استانی های خیر می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۷۷ ستاره ۱ مربع به شکل آنلاین کمک های خود را به خانواده تحت پوشش ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد: برای حمایت از خانواده هایی که با شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند، ستاد ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد شکل گرفت. با توجه به اینکه امکان حضور مددجویان به شکل جمعی برای اطعام غذای گرم وجود ندارد، ۵۰ آشپزخانه ثابت در سطح استان برای طبخ غذای گرم راه اندازی کرده ایم که در طول ماه مبارک رمضان، روزانه ۱۵ هزار غذا با شرایط کاملا بهداشتی طبخ و به شکل خانه به خانه توزیع می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون ۳۵ هزار خانواده که تحت پوشش کمیته امداد نبوده اند اما بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند شناسایی شده و به ازا هر خانواده مبالغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، ۴۰ هزار سبد غذایی به ارزش ۸ میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان بین تمامی خانواده های تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر توزیع می شود.

احمد لطفی یادآور شد: تاکنون ۲۵ هزار سبد غذایی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha