• دوشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99020805442

معلم آزادشهری کلاس درس را به خانه دانش‌ آموزانش می‌برد

معلم آزادشهری کلاس درس را به خانه دانش‌ آموزانش می‌برد

ایسنا/گلستان معلم دلسوز آزادشهری، روش آموزش خانه به خانه را برای جبران عقب‌ماندگی دانش‌ آموزان خود پیش گرفت.

«آمنه کوهستانی» معلم آزادشهری پایه اول آموزشگاه استثنایی امید این شهر است که پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، برای جبران عقب‌ماندگی دانش‌ آموزان دارای نیازهای ویژه و فاقد گوشی هوشمند خود، کلاس درس را به خانه دانش‌آموزانش برد.

خانم کوهستانی از سال ۹۸ به‌صورت حق‌التدریسی در آموزش‌وپرورش مشغول خدمت شده و امسال در پایه اول مدرسه استثنایی دارای ۶ دانش‌آموز پسر و ۲ شاگرد دختر است. به گفته وی، از مجموع این ۸ دانش‌آموز، ۲ نفر امکان استفاده از گوشی هوشمند والدین خود را دارند، ۳ نفر گوشی ساده دارند و در خانه بقیه خبری از تلفن همراه نیست.

کوهستانی بیان کرد: پس از آنکه تدریس و تکالیف ۲ دانش‌آموز دارای گوشی هوشمند را در نرم‌افزار شاد مشخص کردم به‌صورت تلفنی به سراغ دانش‌ آموزان دارای گوشی ساده می‌روم تا تکالیف و دروس لازم را از طریق تماس تلفنی به آن‌ها آموزش دهم و سپس راهی خانه دانش‌ آموزان فاقد تلفن همراه می‌شوم.

وی ادامه داد: دانش‌ آموزانم در روستاهای قزلجه، جلال‌آباد و سازمان یزدانی مرزبان زندگی می‌کنند و به همراه همسرم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خانه آن‌ها می‌روم و تدریس می‌کنم.

کوهستانی، از خیران و افرادی دارای تمکن مالی خواست برای خرید و تحویل گوشی به این سه دانش‌ آموز استثنایی پیشقدم شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از آموزش و پرورش گلستان، این معلم آزادشهری خاطرنشان کرد: به دلیل محدود بودن فضای خانه برخی دانش‌آموزان و برای تمرکز کامل آن‌ها مجبورم برخی مواقع کار تدریس را در داخل خودرو انجام دهم.

وی گفت: در هر نوبت که به منازل دانش‌ آموزانم می‌روم به‌اندازه‌ای که سایر دانش‌آموزان از نرم‌افزار شاد استفاده می‌کنند، با آن‌ها تمرین کرده و درس می‌دهم تا عدالت آموزشی را برای این شاگردان اجرا کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha