• دوشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99020805908
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیران در کنار آسیب‌دیدگان از دو ویروس تحریم و کرونا بایستند

لزوم خانه‌تکانی مدیریتی و میدان‌داری نگاه‌های خلاقانه

لزوم خانه‌تکانی مدیریتی و میدان‌داری نگاه‌های خلاقانه

ایسنا/سمنان عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان بر لزوم خانه‌تکانی مدیریتی با هدف میدان دادن به نگاه‌های نو و خلاقانه تاکید کرد و با اشاره به زیان برخی تولیدکنندگان از دو ویروس تحریم‌های ظالمانه و کروناویروس از مدیران اجرایی و بانک‌ها خواست در کنار آسیب‌دیدگان از دو ویروس تحریم و کرونا بایستند.

 علیرضا آشناگر 8 اردیبهشت‌ماه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان بر ضرورت استمرار تلاش و حمایت بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار در این استان تاکید و با اشاره لزوم حمایت از تولیدکنندگان و تلاش در جهت تحقق شعار سال اظهار کرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای جهش و رونق تولید باید تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و با تلاش مستمر و بی‌وقفه، برای رفع دغدغه‌های بخش صنعت و تولید اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: شیوع کرونا ویروس، بخشی از اقدام‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی در استان را مختل کرد که با افول شیوع این ویروس، بانک‌های عامل باید بار دیگر با تمام توان پای کار باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ، سمنان در سال ۹۸ در بخش‌های مختلف ارائه تسهیلات رونق تولید به بخش صنعت و کشاورزی جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور بود، گفت: این رویه مثبت و مهم در سال جاری هم ادامه یابد.

آشناگر ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی بانک های عامل استان سمنان در ارایه تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی ، افزود: عملکرد بانک‌های استان در هفته‌های گذشته باوجود پرداخت قابل توجه، در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رضایت بخش نبوده است.

آشناگر اضافه کرد: منابع مالی در کشور محدود است و باید با تغییر نگرش در مباحث اقتصادی برای رونق کسب و کار و تولید اقدام شود.

آشناگر با بیان اینکه باید از روش‌های نوین اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت استفاده شود، گفت: مسئولان پیشنهادهای اجرایی برای رونق و آبادانی در کشور و استان با ایده پردازی ارائه دهند.

این مقام ارشد اجرایی تصریح کرد: در مجموعه‌های تحت مدیریت، خانه تکانی با اولویت ایجاد نگاه های نو برای مدیریت بهتر از سوی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود گستاخی و تلاش‌های بی رحمانه استکبار جهانی، باید تمامی مسئولان برای گره‌گشایی از بخش تولید و صنعت در ارتباط با نقدینگی، مقابله با تشدید تحریم‌ها، منابع محدود مالی، ایجاد و تثبیت اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای برنامه داشته باشند

استاندار سمنان تصریح کرد: منابع درآمدی مردم محدود است و باید مسئولان با نگاه مثبت‌تر و تعهد بیشتر برای گره‌گشایی از دغدغه‌های آحاد جامعه تلاش کنند.

آشناگر با بیان اینکه مدیران باید در کنار مردم باشند اضافه کرد: واحدهای صنعتی به دلیل تحریم و شیوع کرونا ویروس، مشکلات بسیاری دارند و این فعالان اقتصادی توقع دارند مسئولان و مدیران بانک‌ها در این شرایط در کنارشان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha