• سه‌شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 99020906551
  • خبرنگار : 71461

/رزمایش همدلی/

توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی از سوی امامزاده زید(ع)

توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی از سوی امامزاده زید(ع)

باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «رزمایش همدلی»، امامزاده زید(ع) بازار تهران با کمک خیرین و هیات امنا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی برای باربران بازار و پاکبانان منطقه۱۲ تهران کرده است.

به گزارش ایسنا، در این روزهایی که درب مساجد و اماکن مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده است هرکدام از این مکان‌های مقدس به نوعی درصدد خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مقام معظم رهبری در ابتدا ماه مبارک رمضان توصیه‌هایی مبنی بر کمک‌رسانی به نیازمندان تحت عنوان «رزمایش همدلی» مطرح کردند تا از این طریق هر فردی بتواند نیازمندان حوالی منطقه خود را شناسایی و به آن کمک کند.

یکی از این مکان‌های مقدس که در صدد خدمت‌رسانی به مردم است امامزاده زید(ع) واقع در بازار تهران است که هیات امنا این امامزاده به کمک خیرین در ماه مبارک رمضان اقلام مورد نیاز برخی از نیازمندان را تهیه و در اختیار آنها قرار می‌دهد.

در همین راستا مرادزاده- تولیت آستان امامزاده زید(ع) بازار تهران- در گفت‌وگو با ایسنا،   درباره اقدامات این امامزاده جهت کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به لطف خداوند و مدد اهل‌بیت(ع) و همچنین نگاه ویژه امامزاده زید(ع) توسط یکی از بانیان و هیات امناء امامزاده تلاش کردیم در جهت منویات رهبر معظم انقلاب که به دلیل شیوع ویروس کرونا موضوع کمک مومنانه و «رزمایش همدلی» را مطرح کردند قریب ۹۳۰بسته ارزاق را برای باربران بازار و پاکبانان منطقه ۱۲ تهیه و توزیع کنیم.

وی ادامه داد: از اول ماه مبارک رمضان این طرح آغاز و ‌جامعه هدف با ارائه بن مورد نظر بسته ارزاق خود را دریافت می‌کنند.

تولیت امامزاده زید(ع) تاکید کرد: در این بسته معیشتی ارزاقی همچون برنج ایرانی، پنیر، تن ماهی، ماکارونی، حبوبات، رب و... موجود  است و امید داریم این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha