• چهارشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99021007230
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با یکی از بهترین برگزار کنندگان همایش و کنسرت

آشنایی با یکی از بهترین برگزار کنندگان همایش و کنسرت

خلاقیت و نوآوری ویژگی‌های قاب نقره‌ای است که ناشی از اتاق فکر حرفه‌ای و قدرتمند آن است .

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه موسسه فرهنگی و هنری قاب نقره ای، این مجموعه با داشتن گروهی با تجربه که تخصص ایشان ارتباطات ، طراحی و برقراری هماهنگی با ارگان‌ها و مراکز مختلف در زمینه‌های گوناگون است و همچنین با در اختیار داشتن برترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای برگزار کننده از مرحله طراحی تا اجرای همایش، فستیوال و جنگ، آمادگی برگزاری بزرگترین و مجلل‌ترین همایش‌ها، فستیوال‌ها و جنگ‌ها را در تمامی زمینه‌ها، دارا می‌باشد.

طراحی و اجرای مراحل مختلف مد نظر در همایش،فستیوال و جنگ توسط اتاق فکر

ابتدا و شروع هر اتفاقی با یک نتیجه درست با بهره‌گیری از فکری درست است، گروه اتاق فکر موسسه قاب نقره‌ای با حضور افرادی که صاحبان ایده‌های خلاق و طراحانی نسبت به تعریف مسیر و اتفاقی مشخص، حرفه‌ای و متفاوت هستند در زمینه‌های گوناگون حکم انرژی مولد در ایجاد بدن یک مجموعه را دارد. اتاق فکر قاب نقره ای متشکل از طراحان، ایده‌پردازان، نویسندگان ، کارشناسان بازاریابی و تبلیغات و هنرمندانی دیگر است که با توجه به اهداف ارتباطی مشتری، نحوه طرح موضوع، ارائه مفهوم و معرفی کالا را در قالب‌های گوناگون صوتی و تصویری همچون کاتالوگ، بروشور، پوستر، تیزرهای رادیویی و تلویزیونی، انیمیشن و سایر اتفاقات ارتباطی با مخاطب را طراحی، مشخص و تقدیم گردآورندگان ، کارگردانان و سایر هنرمندان سازنده می‌کند تا تابلویی زیبا با ماموریتی مشخص که ترجمان اهداف یا کالای مشتری به زبانی گویا و قابل بسط، در قالبی ماندگار، مانا و جذاب برای مخاطبان باشد، رقم زند.

موسسه فرهنگی و هنری قاب نقره ای مراحل صفر تا ۱۰۰ طراحی و اجرای مراحل مختلف مد نظر شما را برای همایش‌ها، فستیوال‌ها و جنگ‌ها پیاده‌سازی می‌کند چون‌که تجربه‌ای ۱۰ ساله را به همراه دارد. از خدمات ارائه شده توسط این موسسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    اجاره سالن

•    تصویربرداری

•    انتخاب و استخدام مجری‌های صدا و سیما

•    هماهنگی با خواننده‌ها

•    طراحی برنامه‌های سرگرم کننده

•    برگزاری غرفه‌های نمایشگاهی

•    برگزاری کارگاه‌های حاشیه‌ای همایش

•    طراحی و چاپ و انتشار بروشورهای اطلاع رسانی

•    پوشش رسانه‌ای و پخش در رسانه‌های مرتبط

 لیست زیر در مورد اقدامات لازم برای برپایی همایش‌ها می‌باشد نگاهی بیندازید:

- هماهنگی و دعوت از افراد، میهمانان و اشخاص مد نظر جهت برگزاری

- اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری از مراکز ذی ربط

- تامین و تجهیز فضای برگزاری همایش، فستیوال و جنگ به حرفه‌ای ترین شکل

- طراحی و اجرای دکور و نور

- طراحی و اجرای سیستم صوت

- هماهنگی جهت بهترین شکل حضور برای مدعوین

- طراحی جایگاه مخصوص جهت میهمانان خاص

- برقراری سیستم امنیتی( حضور نیروی انسانی، سیستم گیت و دیجیتال)

- طراحی و اجرای گل آرایی در کل فضای سالن مورد نظر و حتی بیرون از آن

- پذیرایی به صورت حرفه ای توسط نیروی مجرب برای برگزار کنندگان و مدعوین

- پوشش تصویری نسبت به ضبط کامل همایش،فستیوال، جنگ یا مراسم مورد نظر

- پخش همایش، فستیوال، جنگ یا مراسم مورد نظر از شبکه‌های تلویزیونی

هر کدام از این موارد که در لیست بالا مورد اشاره قرار گرفته است می‌تواند در برپایی موفق یک همایش و یا فستیوال نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

همه ما می‌دانیم که شبکه‌های تلویزیونی تاثیر مهمی در بسیاری از اقشار جامعه دارند و باید که در جهت ترویج فرهنگ و هنر تمام سعی خود را به کار ببرند تا در زمان حال و نسل‌های آیند ما در کنار شما بتوانیم بیش از پیش قدر فرهنگ و هنر را بدانیم. با توجه به این امر اهمیت پوشش رسانه‌ای همایش‌ها، فستیوال‌ها، جنگ‌ها و مراسم های دیگر توسط کانال های تلویزیونی می‌تواند برای ایجاد جوی فرهنگی در جامعه مهم باشد. برای همین ما از شبکه‌های تلویزیونی هم می‌توانیم در خواست کنیم تا در حد امکان به پوشش رسانه‌ای رویدادها و مراسم‌ها به منظور آگاهی اقشار مختلف جامعه بپردازند. اگر چه با توجه به شرایط موجود شاید امکان پوشش صد در صدی همایش‌ها و مراسمات توسط شبکه‌های تلویزیونی مهیا نباشد اما در هر صورت پوشش گوشه ای از همایش یا برنامه‌های آن هم توسط عزیزان حاضر در صدا و سیما می‌تواند برای شما ارزش زیادی در راه توسعه فرهنگ و هنر و ارتقای ان در جامعه در کنار آگاهی افکار عمومی از همایش شما داشته باشد.

اگر در مورد طراحی و اجرای مراحل مختلف مد نظر در همایش، فستیوال و جنگ سوالی دارید می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۷۱۵۲۷۸۷ تماس بگیرید و یا برای برقراری ارتباط با ما از فرم تماس با ما استفاده کنید. این تیم همیشه بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهد.

برترین، حرفه‌ای ترین و با تجربه‌ترین مجریان برتر کشور، حرفه‌ای ترین گروه‌های موسیقی و خوانندگان، زبده ترین و توانا ترین هنرمندان عرصه سرگرمی( شعبده،آکروبات، تقلید صدا و...) از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که با قاب نقره ای بنا بر انتخاب سفارش دهنده همکاری خواهند داشت.

این موسسه تاکنون افتخار برگزاری همایش های بزرگی با ۷۰۰۰ تماشاگر را در کارنامه دارد .

/http://ghabenoghrei.com

انتهای رپرتاژ آگهی