• چهارشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99021007587
  • خبرنگار : 30054

سری H۰ دوربین‌های توربو اچ دی هایک ویژن چه ویژگی‌هایی دارد؟

سری H۰ دوربین‌های توربو اچ دی هایک ویژن چه ویژگی‌هایی دارد؟

وقتی صحبت از دوربین مگاپیکسل می‌شود ، همه نگاه‌ها به سوی سیستم‌های مدار بسته تحت شبکه ، متمرکز می‌شود در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور سیستم‌های جدید از جمله HD ، بسیاری از کاربران از دوربین‌های مگاپیکسل که از بستر غیر شبکه منتقل می‌شوند استفاده می‌کنند. این نوع از دوربین‌ها در سری Turbo HD محصولات هایک ویژن قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هایک ویژن، دوربین های با وضوح یک تا دوازده مگا پیکسل که برای انتقال تصویر آنها از کابل کواکسیال و کانکتور BNC استفاده می‌شود . هایک ویژه بهترین تولید کننده دوربین مدار بسته دنیاست و شاید مهمترین دلیل آن، تنوع محصولات این شرکت باشد. تیم تحقیق و توسعه چند هزار نفره هایک ویژن با طراحی مدل‌های متنوع محصولات دوربین مدار بسته بر اساس نیاز بازار، همواره تلاش کرده‌اند اولین و محبوب‌ترین انتخاب مشتریان باشند.

محصولات توربو HD هایک ویژن در سری های متنوعی تولید و عرضه می‌شود که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوربین های توربو HD سری ColorVu Series

این سری از دوربین های هایک ویژن از تکنولوژی تصویربرداری رنگی هایک ویژن بهره می‌برند و می‌توانند در نور بسیار کم ( حدود ۰.۰۰۰۰۵ لوکس یا پنج در ده هزارم لوکس نوری ) تصویر رنگی ارائه کنند. به لطف این تکنولوژی، تصویر دوربین هایک ویژن در روز و شب، کیفیت یکسانی دارد که بسیار ایده آل است.

دوربین های توربو HD سری Pro Series

دوربین های سری Pro Series هایک ویژن از تکنولوژیهای متنوعی بهره می‌برند و امکانات مختلفی برای کاربران فراهم می‌کنند که از جمله می‌توان به قابلیت تصویربرداری با کیفیت بالا ، تصویربرداری در نور بسیار کم و پشتیبانی از ۱۳۰ دسی بل WDR اشاره کرد.

دوربین های توربو HD سری Value Series

دوربینهای سری Value Series هایک ویژن مشخصه‌هایی همچون کیفیت تصویر بالا و  قیمت مقرون به صرفه دارند که از این حیث مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته‌اند، ویژگی مهم دیگر این سری از دوربین ها، امکان هماهنگ شدن با تمامی سیستم‌های مدار بسته HD می‌باشد.

دوربین های توربو HD سری Ultra Series

در سری Ultra Series محصولات هایک ویژن هم کیفیت تصویر بالا و تصویربرداری در نور کم مورد توجه قرار گرفته است و نکته مهم این‌که این سری از دوربین‌ها برای نصب در موقعیت‌هایی طراحی شدهاند که چندین طیف نوری با شدت متفاوت در آن وجود داشته باشد.

دوربین های توربو HD سری IOT Series

و در پایان سری محصولات IOT Series هایک ویژن که الگوریتم‌های هوشمند بهره می‌برد و می‌تواند رویدادهای مختلف را با دقت بسیار بالاتری نسبت به دوربین‌های معمولی تصویربرداری کند، استفاده از سنسور پسیو دید در شب PIR در این سری ، دقت تشخیص افراد را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

سری H0 محصولات هایک ویژن چه ویژگی دارد؟

این مدل از دوربین‌ها در بخش Value Series توربو اچ دی هایک ویژن قرار می‌گیرند، که ویژگی‌های آن در بالا گفته شد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری H0 هایک ویژن

وضوح تصویر ۵ مگا پیکسل

امکان تنظیم در حالت های مختلف TVI ، CVI ، AHD و CVBS

فیلتر اصلاح نور پس زمینه BLC

قیمت مقرون به صرفه

از دوربین های سری H0 هایک ویژن می‌توان در سیستم های HD مختلف استفاده کرد و تصاویر آن را توسط دستگاه‌های  DVR ، برند های مختلف که در حالت CVI ، TVI  یا AHD کار می‌کنند استفاده کرد، قابلیتی که در سایر دوربین های سری Turbo HD هایک ویژن کمتر دیده می‌شود . این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا دوربین و دستگاه ضبط خود را به دلخواه از یک یا چند برند انتخاب کنند.

از کجا دوربین هایک ویژن بخریم؟

شرکت پرشیا سیستم به عنوان نمایندگی هایک ویژن در ایران می باشد و کلیه محصولات هایک ویژن را در سبد کالای خود دارد. شما می‌توانید جهت خرید دوربین هایک ویژن یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۸۷۱۰۰۰  بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی